• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Njuter av min första ”grown-up-watch”
IMG_6142.jpeg
Om min gamla 356 ändå hade suttit sådär bra!

Jadu. Det fanns Omega, Tudor, Unimatic, Longines, Seiko, Swatch, Sjöö Sandström, Raymondweil mm men mycket få av de dyrare märkena och Sinn (1st). Kan det ha varit Fredmans butiken hette?
Hej, öppnade för ca 1mån sedan. Finns på Östermalm och Arlanda. Säljer beg. klockor och är AD för ett gäng märken, flera av dem är micro / nisch.

IMG_2262.jpeg

Hej, öppnade för ca 1mån sedan. Finns på Östermalm och Arlanda. Säljer beg. klockor och är AD för ett gäng märken, flera av dem är micro / nisch.

IMG_2262.jpeg
Kollade lite snabbt på olika Omega. Helt vansinniga begagnatpriser. En andra generationens Planet Ocean för 56k och en Seamaster 120 från 70-talet för 30k (brukar ligga runt 15-16k hos professionella handlare på C24). Lite marcelsvibbar här...

IMG_2262.jpeg
Tack för info!

Kollade lite snabbt på olika Omega. Helt vansinniga begagnatpriser. En andra generationens Planet Ocean för 56k och en Seamaster 120 från 70-talet för 30k (brukar ligga runt 15-16k hos professionella handlare på C24). Lite marcelsvibbar här...
Skumt. Har själv endast varit inne hos Fredmans i Stockholm och det var alltid väldigt trevligt bemötande och roliga märken.

Kan tänka mig att man får in väldigt annorlunda kunder på en flygplats och att man på det sättet kanske kan begära mer för sina varor, men ger ändå en dålig smak i munnen.

Skumt. Har själv endast varit inne hos Fredmans i Stockholm och det var alltid väldigt trevligt bemötande och roliga märken.

Kan tänka mig att man får in väldigt annorlunda kunder på en flygplats och att man på det sättet kanske kan begära mer för sina varor, men ger ändå en dålig smak i munnen.
Har någon någonsin köpt något på en flygplats och det har varit ett rimligt pris? Just sayin 😂

Aj då, det var trist. Inte koll på deras beg.avd. Enbart varit i butiken i stan för att kolla in micromärken. Och en snabb sväng i juni när de precis öppnat, de höll på att packa upp och fylla på.

Tillbaka
Topp