Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där borstade vridringen alltså. Djävulskt snygg. Hoppas Sinn fortsätter med den i någon form.Helgen närmar sig sitt slut men 16 grader utomhus betyder utefika!
![]()
Nu är jag partisk men skulle säga bezeln är en av de bättre jag sett och var den främsta faktorn varför jag köpte den. Enligt min mening så är den bättre än både Oris Aquis och Longines Hydroconquest i bezelväg om jag ska nämna några som jag har erfarenhet av.Den där borstade vridringen alltså. Djävulskt snygg. Hoppas Sinn fortsätter med den i någon form.
Är lite sugen på att prova, har 556 Micro adjust i låset?Funderar på att flippa tysken ändå. Är nån i tråden sugen så dra ett pm. Lägger ut en annons lite senare.![]()
Nope, tyvärr inget inbyggt i den gamla claspen som den här har. Kom en ny clasp för nåt år sen med inbyggd justering.Är lite sugen på att prova, har 556 Micro adjust i låset?
En bild här i tråden är väl ok.Är lite sugen på att prova, har 556 Micro adjust i låset?
Blir det en till Sinn eller något annat?Funderar på att flippa tysken ändå. Är nån i tråden sugen så dra ett pm. Lägger ut en annons lite senare.![]()
Oklart, kanske mest lite rastlösBlir det en till Sinn eller något annat?
Den är riktigt fin! Speaking of kvartsdykare - varför inte en UX?Oklart, kanske mest lite rastlösLite sugen på en Certina quartzdykare idag.
Fina, men lite för kostsamma för vad jag vill spenderaDen är riktigt fin! Speaking of kvartsdykare - varför inte en UX?![]()
ABE är magisk, ecru-lume lyfter alla klockor!Äntligen har jag funnit min favorit-Sinn, invandrad från Singapore. 103 Sa B E
![]()
![]()
Den där är helt otrolig! Grattis!Äntligen har jag funnit min favorit-Sinn, invandrad från Singapore. 103 Sa B E
![]()
![]()
Jag fastnade verkligen för Sinns Chronissimo på denna så jag har faktiskt inte bytt. Har en trave som väntar.@R.Capac, tycker du är lite snål med bilder på din fagra EZM 3 S.Några nya bandkombos att bjussa på?
Snygg är den
Aha tyskflaggan är ett Steveo? Tror jag har det nuNostalgibild på mina tre Steveoband.
Det grå finns nog kvar? Tydligen gjort av Land Rovertygtak?
Det i mitten började falla sönder efter, limmet mellan skikten släppte.
Tyska flaggan tror jag att jag gav bort till någon i tråden
Om nån vill testa det gråa, 22mm, skicka pm.
![]()
Ja det var det! Det var lite skojAha tyskflaggan är ett Steveo? Tror jag har det nu.