ERIKSON URHANDEL
Richard Dahlgren
OK, missförstånd. Dykarna kommer vara med på eventet.Tack! Jag tolkade det som att dykarna var "vanliga" släpp och att endast kronografen var för för tidningen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OK, missförstånd. Dykarna kommer vara med på eventet.Tack! Jag tolkade det som att dykarna var "vanliga" släpp och att endast kronografen var för för tidningen.
Tycker klockan i sig är riktigt bra. Bandet däremot är väldigt platt och tråkigt, men det är inget nytt för den här modellen.Bara jag som tycker denna hade varit en homerun utan rött?
Håller med om färgvalet. Lite barnklocka över paletten. Men det är kul att vi tycker olika i tråden. Själv hade jag nog uppskattat att klockan var så färgglad i ett par månader och sedan tröttnat rejält. Garanterat ingen modell som hade stannat länge i klocklådan.![]()
Armbanduhren X Sinn 103 St Sa Ty Hd H - ARMBANDUHREN – Das Magazin
Mit der Sonderedition Sinn 103 St Sa Ty Hd H knüpft ARMBANDUHREN gemeinsam mit Sinn Spezialuhren an die erfolgreiche Kooperation zwei Jahre zuvor an.www.armbanduhren-online.de
Mtp att jag har den här så antagligen.Visst sticker den ut.... men skulle du verkligen ha den på dig?
Gud förbjude att man ibland bär något roligt!Visst sticker den ut.... men skulle du verkligen ha den på dig?
Gud förbjude att man ibland bär något roligt!![]()
Är det inte svart och fylld med gas eller olja är det ingen riktig klocka! #notonmywristGud förbjude att man ibland bär något roligt!![]()
Snyggt! Vad för band är det?![]()
Roligare än så här blir det inte!
Grattis! Du hittade en till slut. Jag såg att du sökte en EZM 3 F här på KS.![]()
Roligare än så här blir det inte!
Snyggt! Vad för band är det?
Grattis! Du hittade en till slut. Jag såg att du sökte en EZM 3 F här på KS.
Jag kunde ju krängt min till dig, nu får jag lida för att jag inte läser köpes ;-)Tack!Jag tror det är detta:
Det blev en ny från Erikson med några band.![]()