Hur länge har du haft den där nu?Sinns läder och höst är en bra kombo!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur länge har du haft den där nu?Sinns läder och höst är en bra kombo!![]()
![]()
Ganska exakt 2år, den var iväg en sväng tidigare i år men den fick hitta tillbaka, vilket känns rätt!Hur länge har du haft den där nu?
Jag säger åk på event och köp 6068! Varit sugen på denna själv och skulle gärna se en i trådenHåller på att dividera med mig själv om jag ska anmäla mig till eventet hos @ERIKSON URHANDEL eller inte.
Risken är nämligen överhängande att jag inte kan stå emot och får med mig en 6068 hem. Kan vara den bästa dressaren som existerar enligt mig. Stilren men ändå hur cool som helst
![]()
Ingen minns en fegisHåller på att dividera med mig själv om jag ska anmäla mig till eventet hos @ERIKSON URHANDEL eller inte.
Risken är nämligen överhängande att jag inte kan stå emot och får med mig en 6068 hem. Kan vara den bästa dressaren som existerar enligt mig. Stilren men ändå hur cool som helst
![]()
Snyggt! Vad är det för skyddsfilm och varför har du den. #nyfiken.Svart och guld för att hedra den Thailändska drottningens bortgång.
Med tillklippt skyddsfilm från Biltema. Men då ska gudarna veta att min UX inte är en deskdiver. Undrar hur många av hennes systrar som också får följa med på 70 m djup nån gång i månaden?
![]()
Det är skyddsfilmen från Biltema som är till för att skydda billack (en hel rulle 69Snyggt! Vad är det för skyddsfilm och varför har du den. #nyfiken.
Fin detalj med SUG-märket mellan bandhornen.Sinn-Söndag och beundrar EZM2 från sidan
![]()
![]()
Den där var ju riktigt cool.![]()
HS109 är ganska lik sin föregångare
![]()
Är det ändå inte lite märkligt att kopiera en klocka från ett annat varumärke bara för man haft samma ägare?![]()
![]()
Håller med om att det blir lite pajigt - och hur länge ska de hylla Helmut Sinn? Visst, han betydde kanske mycket för tyska tillverkare men nån gång tar det väl slut?Är det ändå inte lite märkligt att kopiera en klocka från ett annat varumärke bara för man haft samma ägare?
Edit: Sist på bollen![]()
![]()