Holy diver
Silver
Har ägt den där, köpte den från en herre i Australien så den har fått patinan i härligt soligt väderJa, den har riktigt härlig tropic tavla, en mina favoriter också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ägt den där, köpte den från en herre i Australien så den har fått patinan i härligt soligt väderJa, den har riktigt härlig tropic tavla, en mina favoriter också.
Ja, det var nog dig jag köpte den av på tratten om jag inte misstar mig?Har ägt den där, köpte den från en herre i Australien så den har fått patinan i härligt soligt väder![]()
Så var detJa, det var nog dig jag köpte den av på tratten om jag inte misstar mig?
Rintigt trevligMin enda krono & keeper!
![]()
Hur gamal är hon?Provita Extra med ett Venus 188.
![]()
Dom är härliga de där navigatorerna, jag har själv en likadan.Fick precis hem denna Tissot Seastar. Har svårt att låta bli att köpa klockor som behöver omvårdnad... med ett nytt glas och service blir den nog fin.
![]()
![]()
Mycket fin!Denna gobit landade igår![]()
![]()
Nice! Har du koll på Ref eller varför min saknar Navigator?Dom är härliga de där navigatorerna, jag har själv en likadan.
![]()
Nej det har jag faktiskt ingen aning om.Nice! Har du koll på Ref eller varför min saknar Navigator?
Mycket fin! GrattisDenna gobit landade igår![]()
![]()
Mycket fin! Grattis![]()
Tack!Mycket fin!
Kan du skruva på din bezel?En SeaTempest! Här är min, med L248 inuti. En av mina absoluta favoriter. Men din har en mysigare färg på tavlan.
![]()
Kan du skruva på din bezel?
Nä, den verkar vara fast.Motståndet är något ojämnt men ja, den går att skruva. Funkar din?
Lika som @juanstman , går att vrida även om det är något ojämn friktion när den dras runt.Nä, den verkar vara fast.
Fast om du säger att din bezel funkar ska jag kanske testa dra lite hårdare på min.
Hmmm, @eriksson850 kan du skruva bezlen på din Tressa kronograf?
Top notch! Ser ut som den varit med om en del, som det ska vara mao.Lite möglig Top Time![]()
Ok, då måste jag ta en extra titt på min, så den inte har blivit fastlimmad eller nått.Lika som @juanstman , går att vrida även om det är något ojämn friktion när den dras runt.
Förmidligen bara gammalt smuts, var så på min Autavia.Ok, då måste jag ta en extra titt på min, så den inte har blivit fastlimmad eller nått.
Tack för att ni kollade (@juanstman )
Kan det sitta så hårt av gammal smuts?Förmidligen bara gammalt smuts, var så på min Autavia.
Yes, varit med om det ett par ggr.Kan det sitta så hårt av gammal smuts?
Hoppas det är så iaf, plockas fram i eftermiddag när lillan sover så man kan ta sig en titt.
Riktigt läcker, väck den!en udda Movado som ligger i dvala![]()
Sagolik!en udda Movado som ligger i dvala![]()