Har du kvar Aetosen, förresten?Trevlig Potens. Är det Valjouxverk ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du kvar Aetosen, förresten?Trevlig Potens. Är det Valjouxverk ?
Ja då. Här roteras inte så mycketHar du kvar Aetosen, förresten?
Vill inte vara någon "messerschmidt" men ser inte siffrorna på den inre vridringen hemmagjorda ut (Seiko 6139:an) ?Duval:
Wittnauer med valjoux 72:
Seiko speedtimer 6139-6032:
Nästa vecka så får jag förhoppningsvis mitt nya köp, en Heuer...
För att det är kul . Heuer har sin tråd men hittade ingen annan bra samlingstråd.Vi har ju redan kronograftrådar och kan tycka denna var lite bred? Men kronografer är ju alltid trevligt!
Eller så är den bara sliten.Vill inte vara någon "messerschmidt" men ser inte siffrorna på den inre vridringen hemmagjorda ut (Seiko 6139:an) ?
lr är det bara mina skumma ögon som bedrar mig
Kan vara så men inte är det vidare bra gjort, kommer att tänka Mumbay-tavlor:Eller så är den bara sliten.
Den inre vridningen ser ju ut att vara relumad så siffrorna kan ju ha blivit applicerade samtidigt.
Resten av klockan är bra och det är viktigare.Kan vara så men inte är det vidare bra gjort, kommer att tänka Mumbay-tavlor:
Oj, inte min mening att trampa någon på tårna, och som jag brukar säga, det viktigaste är att man är nöjd själv, men tyckte det såg lite kladdigt ut, tråkigt med skadan sub-dialen.Resten av klockan är bra och det är viktigare.
För att det är kul . Heuer har sin tråd men hittade ingen annan bra samlingstråd.
Det är ingen faraOj, inte min mening att trampa någon på tårna, och som jag brukar säga, det viktigaste är att man är nöjd själv, men tyckte det såg lite kladdigt ut, tråkigt med skadan sub-dialen.
kronografer är kul!
Admin borde slå ihop alla Skämtåsido så har jag faktiskt missat de när jag sökte:/
Ja flippjävulen alltså... just nu säger den åt. mig att sälja en/två yachtingrafer o köpa en heuer till... måste friskna till..Det fanns en tid när jag hade tre Heuer. Ångrar att jag sålde 60-talaren. Det sa flip, flip, flip och sen var den i utlandet. Men du gjorde en fin upprustning av den @Karatekid
Lösningen är att sälja bil, hus och barn. Plötsligt har du råd och plats med att behålla alla yachtingrafer och lägga till ett par HeuersJa flippjävulen alltså... just nu säger den åt. mig att sälja en/två yachtingrafer o köpa en heuer till... måste friskna till..
Vad gör man om man inte har något av det där?Lösningen är att sälja bil, hus och barn. Plötsligt har du råd och plats med att behålla alla yachtingrafer och lägga till ett par Heuers
Säljer sig själv?Vad gör man om man inte har något av det där?
I'll buy themJa flippjävulen alltså... just nu säger den åt. mig att sälja en/två yachtingrafer o köpa en heuer till... måste friskna till..