Den var inte dålig Fin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var inte dålig Fin!
Tack och bock! Den är ett fint arvDen var inte dålig Fin!
Wow!
Vad sitter det för verk i en dylik?
Riktigt fin, och har för mig det gick en liknande/likadan på Kaplans kvalitetsauktion en en del pengar för ett tag sedan. Mer vet jag tyvärr inte.Lite större Cronometre Omega, Går exakt med manuell uppdragning en gång i veckan.
Vad vet du om denna? Min far hade den i urbutiken för att ställa uren efter.
Lite större Cronometre Omega, Går exakt med manuell uppdragning en gång i veckan.
Vad vet du om denna? Min far hade den i urbutiken för att ställa uren efter.
Wtf!?Njuter av denna fantastiska kronograf till kaffet idag. <3
Räknas inte 90-tal som vintage, eller vadå?
Det är lugnt. Vill inte uppmana någon att inte posta bilder på sin klocka, men tycker den hör hemma bättre i någon tråd om dykare. Kanske på Kobra Kai? 90-tal brukar inte klassas som vintage i klockvärlden.Räknas inte 90-tal som vintage, eller vadå?
Superkylig, men vad i helvete har hänt med den tavlan?!?
Ja, visst är den Ingen aning, men bland det häftigaste jag sett. Ren konst IMHO.Superkylig, men vad i helvete har hänt med den tavlan?!?
Supersalt ju! "Crocodile-skin-dial"Ja, visst är den Ingen aning, men bland det häftigaste jag sett. Ren konst IMHO.
Fint! Grattis! Budade faktiskt också på den. Men det blev en annan krono i helgen i stället! Får visa den någon dag framöver.Min första vintagekronograf
okej så du bidrog till att man fick lätta lite mer på lädret än planeratFint! Grattis! Budade faktiskt också på den. Men det blev en annan krono i helgen i stället! Får visa den någon dag framöver.
Nej det var nog inte jag. Men det blev rätt dyr. Jag slö-budade och släppte den tidigt eftersom jag hade sikte på en annan.okej så du bidrog till att man fick lätta lite mer på lädret än planerat
Oerhört snygg. Slår flippardjävulen till är det bara att langa ett PM.Det va bättre förr säger dom..
Mumsig! Har du sett vintage Breitlingtråden?
Oerhört snygg. Slår flippardjävulen till är det bara att langa ett PM.
Absolut! Finns lite bilder där ocksåMumsig! Har du sett vintage Breitlingtråden?
Grymt. Är det ett annat universum därinne!?Ja, visst är den Ingen aning, men bland det häftigaste jag sett. Ren konst IMHO.