Aquastaren
Silver
Grattis.![]()
Kär vän tillbaka från spa.
Den är bara så fin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis.![]()
Kär vän tillbaka från spa.
Tack, trivs väldigt bra med den.Grattis.
Den är bara så fin.
Mkt fina!Pogue-fest
![]()
Tack Mr 6139Mkt fina!
Kommer köra lite formelbil i sommar och måste ju ha en passande klocka. Klockan har jag, min gamla Panda skulle funka fint, men på vilket band? Tropic sport, hålat skinn eller länk? Tänk er klockan till en racingoverall..vad känns mest rätt?!
![]()
Den klovkan är så jävla fin, kör på tropic-bandet.Kommer köra lite formelbil i sommar och måste ju ha en passande klocka. Klockan har jag, min gamla Panda skulle funka fint, men på vilket band? Tropic sport, hålat skinn eller länk? Tänk er klockan till en racingoverall..vad känns mest rätt?!
![]()
![]()
![]()
Nån av dom här kanske skulle passa:Kommer köra lite formelbil i sommar och måste ju ha en passande klocka. Klockan har jag, min gamla Panda skulle funka fint, men på vilket band? Tropic sport, hålat skinn eller länk? Tänk er klockan till en racingoverall..vad känns mest rätt?!
![]()
![]()
![]()
Härligt! Corfram-stuk, dvs. hålat läder. Riktigt snyggt.Kommer köra lite formelbil i sommar och måste ju ha en passande klocka. Klockan har jag, min gamla Panda skulle funka fint, men på vilket band? Tropic sport, hålat skinn eller länk? Tänk er klockan till en racingoverall..vad känns mest rätt?!
![]()
![]()
![]()
Thänks. Men tänker du på ett mer storhålat läder då eller det jag har?Härligt! Corfram-stuk, dvs. hålat läder. Riktigt snyggt.
Tycker det du har är snyggt, men kanske något tunnare? Atelier Romane tycker jag har några utseendemässigt trevliga (ej testat själv).Thänks. Men tänker du på ett mer storhålat läder då eller det jag har?
Sant, det är något tjockt. Köpte ett paddat då klockan är så sauutans tjock men ostoppat skulle nog vara snyggare. De där såg riktigt schyssta ut, tack!Tycker det du har är snyggt, men kanske något tunnare? Atelier Romane tycker jag har några utseendemässigt trevliga (ej testat själv).
![]()
![]()
Grym! Gillar boetten!
Samma verk och boett som Heuern. Lite ful men helt ok på corfamGrym! Gillar boetten!
Kul! Riktigt fin. Blev plötsligt sugen på corfam till min Favre LeubaSamma verk och boett som Heuern. Lite ful men helt ok på corfam
rätt hyfsad trippel det där...
Skandinavisk krigartrippel av rang.
Tackrätt hyfsad trippel det där...
Sälja av allt snart och börja om?![]()
Tack!Skandinavisk krigartrippel av rang.
Ingen butik.....men bra marknadsplats....nån som har tips på bra vintage butiker online? letar efter en chronographe suisse eller dyliga, helst i 18k, scannat köp & sälj, tradera, bukten, chrono24 etc ett par veckor nu utan bra resultat. klart finns det fina ex men mycket känns så överprisat?
Skandinavisk krigartrippel av rang.
Tycker jag ser väldigt mycket lurendrejeri-varningar på Chronotrader. Känns som ett ställe man bör kolla upp säljare lite extra innan man skickar iväg pengar? Har inte blivit att jag slagit till där nån gång dock så mest en känsla.
Alltid due diligence......men objekt trillar det ju in....Tycker jag ser väldigt mycket lurendrejeri-varningar på Chronotrader. Känns som ett ställe man bör kolla upp säljare lite extra innan man skickar iväg pengar? Har inte blivit att jag slagit till där nån gång dock så mest en känsla.