• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora vintage kronograftråden

A5B9B524-7DB9-45DC-B9ED-4D65B34C44E6.jpeg

Kär vän tillbaka från spa.
Grattis.
Den är bara så fin.

Tycker det du har är snyggt, men kanske något tunnare? Atelier Romane tycker jag har några utseendemässigt trevliga (ej testat själv).
2B12A299-B102-450A-A968-EF3C56DDFA85.jpeg

F1816966-044F-4220-A188-16E75853E299.jpeg
Sant, det är något tjockt. Köpte ett paddat då klockan är så sauutans tjock men ostoppat skulle nog vara snyggare. De där såg riktigt schyssta ut, tack!

nån som har tips på bra vintage butiker online? letar efter en chronographe suisse eller dyliga, helst i 18k, scannat köp & sälj, tradera, bukten, chrono24 etc ett par veckor nu utan bra resultat. klart finns det fina ex men mycket känns så överprisat?

Tycker jag ser väldigt mycket lurendrejeri-varningar på Chronotrader. Känns som ett ställe man bör kolla upp säljare lite extra innan man skickar iväg pengar? Har inte blivit att jag slagit till där nån gång dock så mest en känsla.
Alltid due diligence......men objekt trillar det ju in....

Tillbaka
Topp