• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora vintage kronograftråden

JohnMonchard

Panerai
2-Faktor
Vintage kronografer är jäkligt trevligt alltså
5826E29E-A8D6-42AB-8DAE-109072EEC35A.jpeg
Ja, den där är ju dessutom riktigt grisigt trevlig! 😍
Jäkla snygg bild också! Mobil eller systemkamera?
 

JohnMonchard

Panerai
2-Faktor
@JonathanR they say imitation is the sincerest form of flattery.
Tycker det är svårt att ta wristshots på mig själv om man inte använder stativ och en systemkamera eller liknande dito. Så jag ville testa den stilen du tog. Av en händelse hade jag på mig min Navigator Seastar idag! Nu blev mitt resultat inte lika bra, men men. Får öva! :)
2B7940ED-C136-4D10-9DC1-FD964DE34C33.jpeg
 

JonathanR

Panerai
2-Faktor
@JonathanR they say imitation is the sincerest form of flattery.
Tycker det är svårt att ta wristshots på mig själv om man inte använder stativ och en systemkamera eller liknande dito. Så jag ville testa den stilen du tog. Av en händelse hade jag på mig min Navigator Seastar idag! Nu blev mitt resultat inte lika bra, men men. Får öva! :)
2B7940ED-C136-4D10-9DC1-FD964DE34C33.jpeg

Ja man ser ju inte klok ut när man försöker få till vinklarna….blev ju grymt bra! Den där boettformen är så härlig 😍
 

Derix

Patek
2-Faktor
Jäklar! Hade en sån på kroken, här från forumet, för några år sen, slog inte till. Ångrar mig kan jag säga! Så cool!
Finns en på Kaplans om du är sugen.
 
Topp