Det är en 777
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är en 777
Ja, den där är ju dessutom riktigt grisigt trevlig!Vintage kronografer är jäkligt trevligt alltså
Ja, den där är ju dessutom riktigt grisigt trevlig!
Jäkla snygg bild också! Mobil eller systemkamera?
@JonathanR they say imitation is the sincerest form of flattery.
Tycker det är svårt att ta wristshots på mig själv om man inte använder stativ och en systemkamera eller liknande dito. Så jag ville testa den stilen du tog. Av en händelse hade jag på mig min Navigator Seastar idag! Nu blev mitt resultat inte lika bra, men men. Får öva!
Det räcker.Enda vintagekronografen jag har….
Nä, man ser rätt puckad ut, något min sambo var snabb att påpeka!Ja man ser ju inte klok ut när man försöker få till vinklarna….blev ju grymt bra! Den där boettformen är så härlig
Klart den gör!Många fina Tissot nu. Hoppas min platsar.
Tack. Inte helt vanlig men har dålig koll. Vet att det fanns en brun också med samma typ av tavla. Manuell med Lemania 872.Klart den gör!
Den är inte helt vanlig va? Tänkte på tavelfärgen.
Jäklar! Hade en sån på kroken, här från forumet, för några år sen, slog inte till. Ångrar mig kan jag säga! Så cool!
Finns en på Kaplans om du är sugen.Jäklar! Hade en sån på kroken, här från forumet, för några år sen, slog inte till. Ångrar mig kan jag säga! Så cool!
När du säger drygt 35mm, är den under det då? Köpte en själv precisNyinkommen Thuya med Venus 170. Större än jag trodde med drygt 35mm i diameter och 43mm från horn till horn. Fasta bandstift så till att börja med fick det bli ett vintage Eulit-band.
Minns inte riktigt längre, men jag borde ju ha menat ÖVER 35 Har sålt den så jag kan inte kontrollmäta!När du säger drygt 35mm, är den under det då? Köpte en själv precis
Är den 35 så är jag nöjd, över det är en bonus Missade både annonsen du köpte på och när du sålde, tycker priset var bra båda gångerna!Minns inte riktigt längre, men jag borde ju ha menat ÖVER 35 Har sålt den så jag kan inte kontrollmäta!
Ja, med den åldern och utseendet så gör vi det! Finns en del fantastiska fickur också med kronograf och minutrepeter. Valjoux 22 och typ 38mm, eller?Alla älskar väl Invicta?
Ja, med den åldern och utseendet så gör vi det! Finns en del fantastiska fickur också med kronograf och minutrepeter. Valjoux 22 och typ 38mm, eller?
Verkligen ovanlig modell och i en Ännu ovanligare färgMånga fina Tissot nu. Hoppas min platsar.
Vänt bundet åt fel håll?Minerva på tidsenligt band.