• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora vintage kronograftråden

Solvik

Panerai
Inspirerad av @Aquastaren kommer här föregångaren Aquastar Regate, Felsa 4000 N, 1964
image.jpg
 

Rolfen

Rolex
Den här får mig att brista ut i Chuck Berrrys klassiker - No Particular Place To Go

Riding along in my automobile
My baby beside me at the wheel
I stole a kiss at the turn of a mile
My curiosity runnin' wild
Crusin' and playin' the radio
With no particular place to go
......

Driving.jpg
 

Hr_Proos

Patek
2-Faktor
Passade verkligen bra till bandet! Har du någon aning om ca pris ?
Om du menar pris på klockan, med ett valjoux 72c-verk, så är det alltid svårt att svar på. Men om vi ska tro ebay eller chrono24 är det mellan 8'-1000'. Men runt 20' borde det gå att hitta ett fint exemplar. om du ville veta vad bandet kostade, så var det gratis (eller nästan). Jag har gjort det själv. :)
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Om du menar pris på klockan, med ett valjoux 72c-verk, så är det alltid svårt att svar på. Men om vi ska tro ebay eller chrono24 är det mellan 8'-1000'. Men runt 20' borde det gå att hitta ett fint exemplar. om du ville veta vad bandet kostade, så var det gratis (eller nästan). Jag har gjort det själv. :)

Menade båda så du svarade perfekt :D
 

Hr_Proos

Patek
2-Faktor
Topp