Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testat deras 2018. Helt ok!Kvällens vin.
Första gången för mig. Försöker prova mig runt i kategorin < 200kr för att hitta några trevliga husviner, men är rött grön när det gäller röda viner.Testat deras 2018. Helt ok!
Jag dricker mycket Pinot noir, samt mycket italienskt.. Barbera, Nebbiolo och toscanska blandningar.Första gången för mig. Försöker prova mig runt i kategorin < 200kr för att hitta några trevliga husviner, men är rött grön när det gäller röda viner.
Tycker brancaia tre faller in under den kategorin om du inte testat den, mycket vin för pengen. För 199 kr kan du även beställa hem renato ratti ochetti som jag tycker levererar bra under 200kr(om än på gränsen). Le volte brukar också gå hem för 179kr. Blev även tipsad om tovasacco nebbiolo d Alba och har en hemma men ej hunnit testa för 199kr.Första gången för mig. Försöker prova mig runt i kategorin < 200kr för att hitta några trevliga husviner, men är rött grön när det gäller röda viner.
Drack den för ett tag sedan. Gillade den! Köpte även deras cab sauvignon och öppnade den ig...i förrgår, riktigt god! Gillade den! Smörig och fatig, men till pizzan var den perfektKvällens vin.
Ska provasDet här var ju jäkligt gott. Spring och köp (om det finns några kvar).
Vi kör Grassl Versatile hemma. Sjukt trevliga glas. Munblåst till rimligt pris. Dock väldigt tunna så man får vara försiktig. Som kuriosa är det Grassl de använder på AIRA. Edit. Kostar 200kr/st.Hallå vinfantaster! Jag skulle vilja byta ut lite glas hemma och funderar på vad som skulle vara ett mångsidigt bra glas för vitt vin och enklare röda viner. Vi har idag bra glas som är trevliga till större röda men de är helt enkelt för stora ibland, jag vill ha lite mindre glas också. Vad rekommenderar ni?
Zalto Universal låter perfektHallå vinfantaster! Jag skulle vilja byta ut lite glas hemma och funderar på vad som skulle vara ett mångsidigt bra glas för vitt vin och enklare röda viner. Vi har idag bra glas som är trevliga till större röda men de är helt enkelt för stora ibland, jag vill ha lite mindre glas också. Vad rekommenderar ni?
Jag gillar dem som tusan. Stor fot så det står stabilt. Lagom stor och i min värld perfekt kupa för allround bruk. Fjäderlätt också. Känns väldigt elegant att dricka ur.Tack för tips! Ska spana in dem mer. Spontant så verkade grassl mycket trevliga.
Som jag skrev innan gillade jag denna, men deras Cabernet Sauvignon var ännu bättre i mitt tycke! Nu endast tillgänglig i set om 12 på SB... Jag har insett att jag har en plats i mitt hjärta och gom för amerikanska ekade röda viner...Kvällens vin.
Vivino säljer väl dessa?Som jag skrev innan gillade jag denna, men deras Cabernet Sauvignon var ännu bättre i mitt tycke! Nu endast tillgänglig i set om 12 på SB... Jag har insett att jag har en plats i mitt hjärta och gom för amerikanska ekade röda viner...
Ahh, vi har bokat plats till först om två veckor... (pompette) Ser verkligen fram emot det! Blir det bourgogne då?Har ni vägarna förbi Falkenberg i helgen kommer jag servera prima vin på Lilla Napoli fredag och lördag. Grymma viner till grymma priser.
Absolut, det gör de säkert. Har lite annat att testa hemma först, men kanske får bredda mig lite med fler kranar än den statliga...Vivino säljer väl dessa?