Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick hem min låda igår också. Åt du något passande till?Från senaste Caviste. Klart godkänt.
Kul! Beställde du den senaste också? Blir spännande med en roséFick hem min låda igår också. Åt du något passande till?
Från senaste Caviste. Klart godkänt.
Kul! Vad tycker du?Dricker samma
Jo men det var gottKul! Vad tycker du?
Nej. Var mest intresserad av rosén så köpte en låda bara av den rosén på annat håll.Kul! Beställde du den senaste också? Blir spännande med en rosé
Jag misstänker att den kommer försvinna i den bolognese som står på spisen men fin! Lite lättare än vad jag förväntade mig.
Hur var den? Höll i en sådan häromdagen men köpte inte.Kvällens. Piemonte 70% pn 30% ch
Den där är bra! Vi testade den härom helgen!Kvällens. Piemonte 70% pn 30% ch
Alltså, definitiv champagne-karaktär för 169:-, det är ju gott betyg. Bättre än de flesta snikskumpor också.Hur var den? Höll i en sådan häromdagen men köpte inte.
Blir till att prova då. Danke.Alltså, definitiv champagne-karaktär för 169:-, det är ju gott betyg. Bättre än de flesta snikskumpor också.
Favoriten dock. Torrt, torrt! 150 spänn!Alltså, definitiv champagne-karaktär för 169:-, det är ju gott betyg. Bättre än de flesta snikskumpor också.
Vill minnas att tråk-louis bouillot ..2016 är bra också? Tror det är den de har på systemet.Favoriten dock. Torrt, torrt! 150 spänn!
Tråk? Den är jättefin den med!❤Vill minnas att tråk-louis bouillot ..2016 är bra också? Tror det är den de har på systemet.
På ämnet Italienskt bubbel som är värt att köpa finns Monte Rossa flamingo rosé. Jäkligt bra för lite pengar.Alltså, definitiv champagne-karaktär för 169:-, det är ju gott betyg. Bättre än de flesta snikskumpor också.
Det där är en favorit här hemma med, torr och fin och ett väldigt bra alternativ om man inte känner för att lyxa till det med Champagne.Favoriten dock. Torrt, torrt! 150 spänn!
Den där är ju inte dålig. Lätt bästa italienska under 200 spänn. Och en av de bästa bubbel du kan få på bolaget under 200 kr.Kvällens. Piemonte 70% pn 30% ch
Kul att du köpte några till. Mina är slut, dessvärre.Lite reisling, denna är så bra
kvällens två
Köpte den sista, 1st på tillfälliga hyllan, fick beställa från Spanien den här gången. Tack för ett bra tipsKul att du köpte några till. Mina är slut, dessvärre.