Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar du Albarino så är det ett givet köp.Kul, Bastion de la luna har jag inte testat!!
Jag försökte norpa en Noemia men var lite sen in så det gick inte vägen!![]()
Yes den ligger tyvärr nere och gjort det ganska länge nu…Någon som vet om finewines ligger nere ? Sajten fungerar inte för mig
De flesta cab från USA i det billigaste segmentet har samma stuk. Överekade, syltiga, fläskiga och vaniljigaHej alla,
Köpte denna i vintras via släppen på Bolaget.
Öppnade den i helgen och jag och frun bara älskar den!
Slut på Bolaget men kan någon tipsa om liknande med samma fyllighet?![]()
Ett bra exempel. Dock ligger den på närmare 800kr för en flaska. Inget jag lägger $ på igen men vet att många hyllat denna. Lite standard Black Stallion på steroider.De flesta cab från USA i det billigaste segmentet har samma stuk. Överekade, syltiga, fläskiga och vaniljiga![]()
Fan va kul, en av mina favorit producenter!På besök hos Egon Müller i veckan.![]()
Scharzhofberg.
![]()
1988 Beerenauslese var mäktig, men best in show var 2010 Spätlese.
Ja, det är bra grejer. Det var bokat ja, vi var där en grupp branschfolk. Tror inte de tar emot ”vanliga” besökare överhuvudtaget.Fan va kul, en av mina favorit producenter!
Var det trevlig/fin anläggning? Hade ni bokat besöket?
Måste varit en riktigt kul upplevelse!På besök hos Egon Müller i veckan.![]()
Scharzhofberg.
![]()
1988 Beerenauslese var mäktig, men best in show var 2010 Spätlese.
Jag är i fel bransch helt enkelt...Ja, det är bra grejer. Det var bokat ja, vi var där en grupp branschfolk. Tror inte de tar emot ”vanliga” besökare överhuvudtaget.