hikikomori
Basic
Kan rekommendera La Mundial Barcelona Naturel Rosalea Fizzy Rosé. Perfekt en varm sommardag med is och en apelsinskiva.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag väcker liv i tråden med lite semestervin som jag och frugan druckit senaste veckan. Helt otroligt bra allihop faktiskt.
Inga fler semesterfirare som har något kul i glasen?
![]()
![]()
![]()
Tyvärr har Cervera slutat med sin glasgaranti för just Riedel. Med andra ord finns det ingen anledning att handla hos Cervera längre efter att man provklämt liteÅk och kläm på både veritas och veloce tycker jag! Finns på cervera bl a.
Det var nyheter för mig! Enligt hemsidan gäller det glas köpta efter 28/2 2025. Vilket är lite sjukt eftersom februari 2025 hade 27 dagar….Tyvärr har Cervera slutat med sin glasgaranti för just Riedel. Med andra ord finns det ingen anledning att handla hos Cervera längre efter att man provklämt lite
Nu blev det nog en liten tankevurpa. För visst hade februari 28 dagarEnligt hemsidan gäller det glas köpta efter 28/2 2025. Vilket är lite sjukt eftersom februari 2025 hade 27 dagar….
Hahaha ja det stämmer. Vet ej var min tanke att februari bara har 27 dagar kom ifrån…Nu blev det nog en liten tankevurpa. För visst hade februari 28 dagar![]()
Det har du helt rätt i!Veloce-glasen är kanon dessutom!