Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte provat men riktigt snygga etiketter och flaskor. Verkar vara bra tryck i innehållet.Folieryck!
Agitator sweet toast som jag hämtade ut i veckan, verkar mycket lovande!
Man kan ju tro att jag gillar Agitator!?
Å det gör jag också! Bra skit
Tycker absolut du borde ta och prova deras single malt till att börja med! Den kommer jag alltid se till att ha hemma, ser att det inte är mycket kvar i den nu . Den är bland topp tre av mina favoriterInte provat men riktigt snygga etiketter och flaskor. Verkar vara bra tryck i innehållet.
Hur rankar du dem i ordning?Folieryck!
Agitator sweet toast som jag hämtade ut i veckan, verkar mycket lovande!
Man kan ju tro att jag gillar Agitator!?
Å det gör jag också! Bra skit
Den va svår!Hur rankar du dem i ordning?
Identitet - Den första Mackmyran som jag uppskattat, och tycker dessutom att den höll väldigt hög nivå! Riktigt trevlig svensk rökare helt enkeltSmuttat på dessa ikväll, Mackmyran är riktigt bra med mycket rök och lång eftersmak Nikkan är dock lite vassare, ingen rök alls men otroligt välbalanserad.
Det där är riktigt bra skit, båda två!Hämtade lite gott efter jobbet