Barfly
Basic
Hur var den?Folieryck på den här rackaren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur var den?Folieryck på den här rackaren
Hade sett fram emot denna då jag testat annat från Ardnamurchan som jag gillat..Hur var den?
Tänkte beställa en whisky i prisklass 800-1000 kr till en kamrat som fyller 30 senare i månaden.
Single malt, ganska rökig.
Någon som har tips?
Port Charlotte Heavily Peated 10 Years
Nyanserad, påtagligt rökig smak med tydlig fatkaraktär, inslag av gula päron, ostronskal, ljunghonung, ananas, citron, vanilj, salmiak och smörkola.www.systembolaget.se
Case closed
Fantastisk rökare för pengen från Bruchladdich.
Mycket trevlig den där boxen!Blir till att lära känna agitator
Har aldrig hört att det skulle vara fel buteljerats. Tycker smaken ändras med tiden dock.Jag köpte ånyo denna men den smakar för mycket rök denna gång. Jag har provat andra fruktiga för att kolla om smaklökarna ändrats. Där är allt i sin ordning. Kan innehållet felbuteljerats/ fel etikett satts på?
Jag misstänker att det är deras Original som är i flaskan enär den är lite rökig.
Jag har kontaktat Importören Stellan Kramer om detta. De ska undersöka saken nästa vecka.
Har någon av er råkat ut för samma sak?
Ha, samma här, den är lättdruckenRiktigt god Whisky går tyvärr åt för fort, den här t ex ...
Tog en The Open ( se inlägg senare) denna har en mycket lätt rökighet vilken den ska ha. Men den med Madeira ska inte ha någon rökighet alls.Har aldrig hört att det skulle vara fel buteljerats. Tycker smaken ändras med tiden dock.
Oh! Fan vad trevligt. Den vill jag provaNikka Tailored, tillfälligt sortiment från i fredags, blev ett folieryck ikväll, "bara" en blended med rejäl prislapp men den levererade, bästa whiskyn som jag druckit på länge, djup och komplex med en eftersmak som sitter i länge .
Någon annan som smakat?