Så bra den där!Blir lite idag
Cheers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så bra den där!Blir lite idag
Cheers
Är sugen på Yamazaki 12 som släpps på webben den 30/1 men 1600kr?Så bra den där!
Hur står sig den här mot Agitator och High Coast?Kör GlenAllachie ikväll, skål på er
Lite saftigt för att våga prova bara sådär, borde vara smakprov på systemetÄr sugen på Yamazaki 12 som släpps på webben den 30/1 men 1600kr?
Jämfört med High Coast Berg som också är sherry lagrat så Bergen klart bättre i min mun. Vet inte vilken Agitator jag ska jämföra med men Agitator släpper en "sherry butt" nästa vecka... den är man lite sugen påHur står sig den här mot Agitator och High Coast?
Jag har druckit Yama 12an för många år sedan när den kostade ~600:- på systemet, den är riktigt bra. Men inte 1600:- bra i min meningÄr sugen på Yamazaki 12 som släpps på webben den 30/1 men 1600kr?
Det var många år sedan jag drack den och jag håller med. Kommer ju både Springbank och Longrow samma dagJag har druckit Yama 12an för många år sedan när den kostade ~600:- på systemet, den är riktigt bra. Men inte 1600:- bra i min mening
Japp! Ska eventuellt försöka vara med på någon av dom, om jag orkar. Har ledsnat på lotterietDet var många år sedan jag drack den och jag håller med. Kommer ju både Springbank och Longrow samma dag