Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra! Men imorgon, smaka nu! Funderar själv på en skvättPrecis hemkommen fr Sys.bol. Beställde en Box ( tack för tips & hjälp @Hebbe ). Skulle ta 9dgr, tog 4. Blir en provsmakning av den imorgon.![]()
Tycker den är väldigt bra! Mkt prisvärd! köpte 3 flaskorÄr Box bra? Ruggigt bra pris på den.
Jag kan svara på det om ungefär 20minuter.Är Box bra? Ruggigt bra pris på den.
Få nog hälla upp en tillJag kan svara på det om ungefär 20minuter.![]()
Ahh lite vattenstänk så blir den mkt bra
Mmmmmm God! Men Även om jag inte gillar För rökig whisky så kunde denna haft bara en liten gnutta mer rök.![]()
Gjorde dock en tabbe.. tog en ganska stor klunk SEN kände jag att den var 46%! Ett par droppar vatten i & det blev perfekt!
Artikel 85124Får svänga in om och beställa imorgon, blir spännande....
Du kommer inte att bli besviken.Får svänga in om och beställa imorgon, blir spännande....
Blev inspirerad så jag tar ett glas balblair jag medTar några droppar av nuvarande favoriten, Balblair 1999.
![]()
Var sugen på den jag med men ska till Aberdeen om par dagar och där brukar man kunna göra fina fynd så jag håller mig.Kunde inte hålla mig..
![]()
Nice! Ser fram emot recension!Dagens köp!
![]()
Såg att Mackmyra släpper sin säsongswhiskey idag, denna gång kallad "Vinterdröm". Någon som ska / redan har hunnit prova och vill ge en liten recension?
https://www.systembolaget.se/dryck/sprit/mackmyra-4004001