Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte provat batch 57, men A'Bunadh är alltid mycket bra!Ska bli spännande
![]()
Den var ju grymHere we go!
![]()
Nu blir det en favorit! Synd att den har blivit så dyr nu på senare tid.
![]()
Yes! Glengoyne kommer du uppsakatta men se till att köpa 21åringen. De yngre är i mitt tycke inte i närheten.Jag gillade ju Macallan som du rekommenderade förut
Är glengoyne liknande ?
Skriv gärna en liten jämförelse senare!Nyhet på systemet, 12 årig macallan double cask. Kom i december, ska bli intressant att jämföra med den vanliga 12'an.
![]()
Nyhet på systemet, 12 årig macallan double cask. Kom i december, ska bli intressant att jämföra med den vanliga 12'an.
![]()
Skriv gärna en liten jämförelse senare!![]()
Åhå! Den där Hibiki´n har jag varit väldigt nära att köpa! Skriv gärna hur du upplevde den när du korkat uppFått dille på japansk virre!
![]()
Åhå! Den där Hibiki´n har jag varit väldigt nära att köpa! Skriv gärna hur du upplevde den när du korkat upp![]()
Stod mellan den du köpte och https://www.systembolaget.se/dryck/sprit/nikka-taketsuru-1167701 , får se om man kanske ska knipa en Hibiki då innan de tar slutWill do!
Verkar som att systemet inte tar in den nå mer. Försökte beställa till mitt bolag men det går inte. Tur nog hade grannbolaget ett par flaskor kvar![]()
Stod mellan den du köpte och https://www.systembolaget.se/dryck/sprit/nikka-taketsuru-1167701 , får se om man kanske ska knipa en Hibiki då innan de tar slutAnnars så är favoriten Nikka from the barrel av det japanska urvalet jag testat.
Jodå, gick alldeles utmärkt att beställa.Will do!
Verkar som att systemet inte tar in den nå mer. Försökte beställa till mitt bolag men det går inte. Tur nog hade grannbolaget ett par flaskor kvar![]()
Jodå, gick alldeles utmärkt att beställa.(Gjorde precis en beställning, enligt info 190 st kvar i webblagret).
Konstigt.Jaså?
Märkligt! Förra veckan var det slut på centrallagret och inte möjligt att beställa enligt systemet brommaplan. Svårt att se att webblagret är ett annat lager men men..Kul att det gick att få tag i
Har några flaskor kvar sedan ett besök där för några år sen, bästa besöket jag gjort, både whiskymässigt och upplevelsemässigtNu blir det en favorit! Synd att den har blivit så dyr nu på senare tid.
![]()