Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har den! Jag gillar den!Fick en Bowmore Enigma av en arbetskamrat som tack för att jag hjälpt henne.
Någon som har erfarenhet av den? Kan inte testa innan nästa vecka...
![]()
Barnfritt ikväll. Bara frugan, jag, vin, god mat och så ska jag stifta bekantskap med denna. Helt nytt för mig.
![]()
Jag har den! Jag gillar den!
Nog bland de mest prisvärda whiskys där ute. Medelrökig med ganska tydliga toner av sherry och frukt. Lite smörig konsistens, luktar russin och kola. Mer tänker jag inte att säga, du får bilda en egen uppfattning.
Bara att gratulera att arbetskamraten prickade in just denna pärla![]()
Testa JW blue label, där snackar vi god blended!Dewar's White Label, godaste blended på min lista!
Den kör vi ikväll
![]()
Kan inte vara fel!Oban någon? Suverän och min favorit. Lagom rökig.
Har alltid en flaska blue label liggandes för finare tillfällen, smakar självklart bättre. Men white label är väldigt god & prisvärdTesta JW blue label, där snackar vi god blended!
Hojta till när du vill korka upp blue labelnHar alltid en flaska blue label liggandes för finare tillfällen, smakar självklart bättre. Men white label är väldigt god & prisvärd
I dess prisklass är JW White Label ohotad etta hos mig.
Det var för väl att du inte fick röka eftersom det hade förstört hela smakupplevelsen. Har du några smaknoter från provningen?Provade nyligen Macallan 1946, helt fantastisk. En cigar hade passat fin fint med den, dock får man ju inte röka inne nuförtiden.![]()
Operakällaren levererar när det gäller whisky (också). Drack Highland Park 1977 Bicentenary där ett tag sen. När det gäller singel malt whisky var det bättre förr. :/Provade nyligen Macallan 1946, helt fantastisk. En cigar hade passat fin fint med den, dock får man ju inte röka inne nuförtiden.
![]()
Provade nyligen Macallan 1946, helt fantastisk. En cigar hade passat fin fint med den, dock får man ju inte röka inne nuförtiden.
![]()
Lite info för Arbegians. Den 31:e Maj, i samband med Ardbeg Day, kommer det att släppas en ny Ardbeg. Först på konsulaten och senare, den 2:e Juni på bolaget. Auriverdes heter denna nya skapelse.
![]()
Tyvärr inte. Första chansen att testa den är under Islay Festival 23:e till 31:e maj. Innan den 31:e får den inte säljas utanför Islay.Har vi den i montern?
iPhone | Tapatalk
Hittade Knob Creek på bolaget. Inte druckit den sedan jag var i Boston för ett par år sedan. Som vanligt var smakupplevelsen på en liten undanskymd hummerrestaurang betydligt bättre än här hemma. Tycker Maker's Mark är bättre.
![]()
Man sitter hemma en fredagskväll och det bästa på tvn är "Fredagkväll med Malin". Det är på barnkanalen för de som inte vet.