• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Whiskytråden

laketwig

Patek
2-Faktor
Utan att ha läst hela tråden så vet jag inte om nån har tipsat om den här tidigare. Var lite tveksam först då inget direkt stack ut, men efter ett antal glas (dock inte vid samma tillfälle ... ;) ) så växer den på mig. Klart värd sitt pris om 379:-. :happyhappy:
Rolex E1 2019-03-01 (Whisky 1).jpg
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Tog lite för lite vatten i men när jag väl satt mig orkade jag inte resa mig igen.

En lömsk rackare, där dom 61 procenten är väl dolda. Fick en i födelsedagspresent för lite över en månad sedan och har bara en skvätt kvar. Kräver definitivt en del vattenspädning, inte för smakens skull som är perfekt oavsett, men för nykterhetens skull ... ;)
GS 2019-03-08 (Whisky 2).jpg
 

hooods

Panerai
2-Faktor
En lömsk rackare, där dom 61 procenten är väl dolda. Fick en i födelsedagspresent för lite över en månad sedan och har bara en skvätt kvar. Kräver definitivt en del vattenspädning, inte för smakens skull som är perfekt oavsett, men för nykterhetens skull ... ;)
GS 2019-03-08 (Whisky 2).jpg
A'bunadh är ett säkert kort. Aldrig druckit en dålig flaska!

Läste lite i tråden igår och blev inspirerad. Hade ett stort whisky intresse i många år men har haft ett litet uppehåll på 6-7år. Har ju självklart fortsatt dricka whisky men inte haft den där nördiga fascinationen längre. Bestämde mig igår för att köpa en whisky i månaden i ett år för att boosta spritskåpet och intresset. Gjorde således en räd på bolaget idag. Kom hem med två och en beställning laggd :bag:. Ska bli kul att testa dessa:
IMG_20190427_134835.jpg

Den här borde komma i veckan:
Screenshot_20190427_135819_com.android.chrome.jpg
 
Topp