Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har velat prova Hibiki men verkar inte gå att få tag på (Till ett rimligt pris).
Har velat prova Hibiki men verkar inte gå att få tag på (Till ett rimligt pris).
Ja, jäkligt prisvärd. 299 för 700ml är ju inte illa. Fina toner från sherryfaten på den vänstra. Den högra är, för min del, oprovad.Billig och god malt
Överraskande lågt pris för en så god maltJa, jäkligt prisvärd. 299 för 700ml är ju inte illa. Fina toner från sherryfaten på den vänstra. Den högra är, för min del, oprovad.
Jag är rätt nyfiken på deras nya som släpptes 27/3, Grönt te. Det har redan innan talats och skrivits mycket om den.Tänkte öppna och testa denna ikväll. Mackmyra har inte varit någon favorit hos mig men alltid kul att testa nytt
Hej!
Är det någon som vill hjälpa lite grann så vore det uppskattat! Jag är rätt novis när det gäller whisky, men har fått dessa två flaskor. Har någon här koll på vad dessa är värda? Någon hundralapp? Tusenlappar? Jag har ingen aning men personen jag fick dem av sa lite kryptiskt ”var rädd om dem”
Tack på förhand!
Tyckte du det? Jag klippte en för ett tag sen bara för beskrivningen lät så bra på den, men blev (som vanligt) lite besviken när jag drack den.Förvånansvärt bra för att vara M
Jag skrev förvånansvärtTyckte du det? Jag klippte en för ett tag sen bara för beskrivningen lät så bra på den, men blev (som vanligt) lite besviken när jag drack den.
Bild ifrån frukosten?
Bild ifrån frukosten?
Slösade bort en bit av dagens pensionsutbetalning på något oprovat. Kul att prova nytt men lite skeptisk när dom inte skriver ut ålder, men ingen minns en fegis. Utlåtande kommer under onsdagskvällens start på långhelgen ...