Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
La precis en beställning på denna, hört bra om denBlått tema idag. Skål och ha en fortsatt bra midsommarhelg!
![]()
Gillar du inte den? Jag vill minnas att den är god. Det var säkert en 15-20 år sedan jag drack den sist.Ger denna en chans igen.
![]()
Gillar du inte den? Jag vill minnas att den är god. Det var säkert en 15-20 år sedan jag drack den sist.
Trevlig och elegant skulle jag beskriva den som men inte alls värd sitt pris. För lite djup i smakerna. Antar att det har med filtreringen att göra.Gillar du inte den? Jag vill minnas att den är god. Det var säkert en 15-20 år sedan jag drack den sist.
Drack den som du har i bakgrunden. YoishiBrukswhisky idag.
![]()
Fasen vad kul! Kom precis hem från Gotland och hade tänkt besöka men tiden räckte tyvärr inte till. Fick bli en Sjaustru från bolaget iställetIdag blev det ett besök på Gotland whisky
![]()
Blev en kort rundtur och här har vi deras pannor.
![]()
Några fat, dessa var väldigt små. 41, nånting liter. Kommer inte ihåg måttet exakt??
![]()
Blev lite provning också
![]()
![]()
Denna var lite extra kul att prova, deras första 12åriga, fat 427 och smakade riktigt bra och gick endast att köpa här på plats. 1500kr.
![]()
Blev ett köp av Stainkalm som egentligen bara aktieägare får tillgång till men fanns ett antal extra som går att köpa på plats. Denna var lite lik deras exklusiva 12åring så det blev ett köp av denna istället till typ halva priset. Samt ett par småflaskor som innehöll deras första släpp.
![]()
Summa summarum ett trevligt litet besök som slutade med lite shopping och gick därifrån lite rund om fötterna![]()
Fasen vad kul! Kom precis hem från Gotland och hade tänkt besöka men tiden räckte tyvärr inte till. Fick bli enIdag blev det ett besök på Gotland whisky
![]()
Blev en kort rundtur och här har vi deras pannor.
![]()
Några fat, dessa var väldigt små. 41, nånting liter. Kommer inte ihåg måttet exakt??
![]()
Blev lite provning också
![]()
![]()
Denna var lite extra kul att prova, deras första 12åriga, fat 427 och smakade riktigt bra och gick endast att köpa här på plats. 1500kr.
![]()
Blev ett köp av Stainkalm som egentligen bara aktieägare får tillgång till men fanns ett antal extra som går att köpa på plats. Denna var lite lik deras exklusiva 12åring så det blev ett köp av denna istället till typ halva priset. Samt ett par småflaskor som innehöll deras första släpp.
![]()
Summa summarum ett trevligt litet besök som slutade med lite shopping och gick därifrån lite rund om fötterna![]()
Synd att du inte hann med detFasen vad kul! Kom precis hem från Gotland och hade tänkt besöka men tiden räckte tyvärr inte till. Fick bli en Sjaustru från bolaget istället![]()