icalle
Friends of KS
Den gick hem alltså? [emoji482]DING DING DING we have a Winnerbäck!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den gick hem alltså? [emoji482]DING DING DING we have a Winnerbäck!
Ja för fan! Hde glömt bort den, så jävla gottDen gick hem alltså? [emoji482]
Härligt, du får ha ett gött bagrus idag då.Ja för fan! Hde glömt bort den, så jävla gott [emoji813]
Du, det har jag!Hoppas du fått många bra tips kebab nu
Du, det har jag!
Måste säga att jag vaknade med en rätt mild bakfylla, vet inte varför jag förtjänade den välsignelsen!
Har faktiskt en Hendricks i spritkällaren, men har inte riktigt fastnat för den/förstått storheten.
Testa gärna lite oortodoxa versioner av old fashioned. Jag gillar till exempel att lagrad rom istället för Bourbon.
Den är bra att ha när man ska byta band.
Självklart, jag ställde bara en fråga i startenJa nog ska vi väl bredda den här tråden till att omfatta ALLA drinkar, inte bara vodkabaserade?
Kan bli riktigt kul att följa denna!
En schysst Dry Martini är riktigt bra. Gillar mer spritiga drinkar typ old fashoned, dry martini osv. Rejäl schwung i grejerna, ska kännas att det är sprit i liksom.
Kanske man skulle prova, men blir inte det lite väl sött? Går väl att minska på sockret iofs...
42nd Street är en annan bourbonfavorit!
3-4 cl Bourbon
1 cl Grand Marnier
1 cl Cointreau
1 cl torr vermouth
Rörs på is å serveras i Martini-glas m en citrontwist och ett marachinobär.
Gott och lömskt... ;-)
...ha bra gurka så den orkar igenom smakmässigt...
Nån som har nåt spännande på G till ikväll? Behöver lite (gin-baserad) inspiration.
Gin Fizz!
Låter som en efterrätt om du frågar mig...Kan rekommendera Bacardi Razz, gin, hallonsoda, sockerdricka och limesaft. Toppa med frysta hallon och några limeskivor