popeofdenim
Basic
Uppläggning brukar inte vara så dyrt. Köper du panhead är jag ytterst tveksam till att du vill ta in de vid foten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska man fixa ett par jeans i Stockhol dvs lägga upp, sy om, laga hål mm ska man absolut gå till Unionville på söder för bästa resultat. Har alltid lagat och lagt upp mina jeans där, kostar runt 200 bagis för uppläggning och oftast fixar de brallorna medan man väntar.Hur gör man om man vill sy upp(och kanske in vid foten för att få tapered fit)? För de verkar vara ganska raka? Intresserad av att köpa, men undrar hur de sitter...
Lär inte vara ensam om det!
Jag har, men om det är värt det tycker jag faktiskt inte. Det skall tilläggas att jag använder dem regelbundet när jag inte jobbar, och passformen på dem är helt perfekt på mig! Men tre tusen är i saftigaste laget...Någon som provat Jacob Cohën och om kvalitén speglar dess pris?
Fick hem två par Lee Chase. Relaxed tapered. Undrar bara om jag ska välja dom som sitter bra nu, eller dom som sitter lite tajt? Beställde 31/32 och 32/32.
Jag hade valt de lite tightare, så de formar sig bättre och inte blir för stora.
Någon som testat svenska märket Sarva?
http://sarva.se/
Coolt, tack för svar!Jag har jobbat på Solo och då jobbade Anton som har startat Sarva (startade tidigare Denim Demon med brorsan Oskar) där. Både han och brorsan är grymma på jeans och Denim Demon tyckte jag höll bra kvalitet så jag tror att Sarva kommer ha minsta lika bra kvalitet.
Jag har jobbat på Solo och då jobbade Anton som har startat Sarva (startade tidigare Denim Demon med brorsan Oskar) där. Både han och brorsan är grymma på jeans och Denim Demon tyckte jag höll bra kvalitet så jag tror att Sarva kommer ha minsta lika bra kvalitet.
Glöm inte att det fortfarande är 50% rabatt på www.blackironclothing.com med rabattkoden "klocksnack".![]()
Vad vill du se mer av så ska jag fixa det...Tyvärr är ju det lite bilder..
Vad vill du se mer av så ska jag fixa det...![]()
Är denna till hjälp?
![]()
Nävill nog se normala bilder..
Rakt framifrån, sidan och bakifrån samt beskrivning av vid, midjehöjd och fit.bara önska som sagt. Finns det inte på datorn så ska jag ordna i helgen.
Är fascinerad men fattar inte... Behöver man bygga en rigg för att nöta jeansen? Vad är problemet med de färdignötta i butiken? Eller är målet att dra ut dem till rätt längd?Nej nu jävlar. Det var inte selvagedenim ovan, det blir till att ångra köpet. Fan. Det fanns visst två modeller och allt gick snabbt.
Nu ger jag mig på ett tappert försök med mina Levis.
LÅT DET BÄRA ELLER BRISTA.
Nej, nej för sjutton. Tanken är inte att på något som helst sätt slita jeansen, jag vill åt två centimeter i längd.Är fascinerad men fattar inte... Behöver man bygga en rigg för att nöta jeansen? Vad är problemet med de färdignötta i butiken? Eller är målet att dra ut dem till rätt längd?
Du o alla andra.Nej, nej för sjutton. Tanken är inte att på något som helst sätt slita jeansen, jag vill åt två centimeter i längd.![]()
Haha underbart hängiven!Nej nu jävlar. Det var inte selvagedenim ovan, det blir till att ångra köpet. Fan. Det fanns visst två modeller och allt gick snabbt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, well played!Nej nu jävlar. Det var inte selvagedenim ovan, det blir till att ångra köpet. Fan. Det fanns visst två modeller och allt gick snabbt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Men, du har ju ingen klocka på dig? Galning!