Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, kommer ihåg det också. Var en Explorer har jag för mig.Var det inte någon här på KS som var på någon konsert och vevade så hårt med armen så klockan, vilket var en Rolex kastades iväg ut över publiken? Hittades senare efter väldigt mycket letande .. hel..
Ett manglat insert som pajjar är väl knappast nån katastrof. Finns ju högvis hos Nymans eller annan AD att ploppa i för en tusingJo, kommer ihåg det också. Var en Explorer har jag för mig.
Annars har väl @Gummo's pappa en skönt härjad 16613.![]()
Du får vara lite stadigare på benen när du bär runt på kvinnor helt enkeltHar väl haft en del dåliga moment, men kan dra två av de:
14-år gammal och hade fått en D&G klocka som ändå kostade ett par tusingar. Åkte på semester någon vecka efter och råkade dra den längs en betongvägg som fick mig att gömma klockan från morsan, i en låda.
Den ligger fortfarande kvar där, 7 år senare.
Var med om ett liknande scenario nu under nyårs-firandet. Med en sprillans ny (läs: en vecka gammal) speedy så skulle jag bära upp en tjej, och råkade då slå i klockan i en betongvägg. Visste inte om jag skulle gråta eller skrika. Kom sedan på att det är ett hesalite-glas och inte så värst dyrt att byta ut.
Ändå grymt irriterande att man lyckas. Har gjort det på minst 3 klockor till.
![]()
Massa små repor runt hela glaset också, förutom de två stora som jag ringat in.
Hon satt stadigt på mina axlar ett bra tag. Hann med ett gäng squats också.Du får vara lite stadigare på benen när du bär runt på kvinnor helt enkelt![]()