Köpte en Midas, använde den en handfull gånger, sedan blev det lite guldknas och sedan dess har den bott hos Rolex i Genève. Kommer kosta beg sub.
Hur länge har den vart där nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte en Midas, använde den en handfull gånger, sedan blev det lite guldknas och sedan dess har den bott hos Rolex i Genève. Kommer kosta beg sub.
Hur länge har den vart där nu?
Gick på Garbo med min nya seamaster, en vecka gammal.
Vaknar upp med fet-repan på boetten .. Kul med nya prylar..
Annars brukar man väl säga att de bästa barnleksakerna är de billigaste?Min son för ca sju år sedan hade en för honom jätterolig lek. Leksaker studsar så roligt om man slänger dem ner för trappan. En dag var det pappans Tag Heuer som fick en flygtur. Bezeln lossnade och servicen gick på 4500:-
Hahaha!
iPhone | Tapatalk
På en blöt firmafest rök både tumme och min aqualand åt he under en duell med sabel, haha värre än cirkus scott!
11 stygn senare så hörde vi ihop igenHaha aj som fan?fick du tillbaka tummen?
![]()
Lol..Här är den!!!!
![]()
Phuu tur det. Hatar att tappa grejer.Det har faktiskt inte hänt så mycket då jag är väldigt rädd om mina dinkor, men för några dagar sedan när jag skulle ta på Grand Seikon i soffan efter att ha haft den där liggandes då jag hade diskat så råkade fanskapet glida av handleden innan jag hann spänna fast den och hamnade rakt på min Iphone4 som också låg i soffan (dock inget högt fall), - tursamt kom den inte med plexit nedåt... Den fick inga repor och fungerade som vanligt runt -1 sek per dygn som innan fallet efter kontroll av den.
You crazy wild youth of today.....Det har faktiskt inte hänt så mycket då jag är väldigt rädd om mina dinkor, men för några dagar sedan när jag skulle ta på Grand Seikon i soffan efter att ha haft den där liggandes då jag hade diskat så råkade fanskapet glida av handleden innan jag hann spänna fast den och hamnade rakt på min Iphone4 som också låg i soffan (dock inget högt fall), - tursamt kom den inte med plexit nedåt... Den fick inga repor och fungerade som vanligt runt -1 sek per dygn som innan fallet efter kontroll av den.
När jag ordagrant diggade loss min Milgauss på Sonar festival i Barcelon, Paul Kalkbrenner gav mig lite för mycket feeeeeling !
Ena skruven lossnade i länken och weeeee så flög den sin kos![]()
Fram med mobillampan å putta undan stampandes/hoppandes fulla musikälskare för att hitta min Rolex… Hittade den !!![]()
Jag skulle nog skylla det på att man är för van vid länk på klockor när man ska sätta på sig dom...You crazy wild youth of today.....![]()
Lämnade in den i maj.
Hade en gång en ny sub..... efter ett par mån föll en bit skyddsplast bort.... hade lämnat kvar plasten då klockan var en långsiktig investering..... då mådde jag asdåligt.... sålde den och köpte en ny.....
![]()
Nej, inte mer än standardsvaret 5-6 veckor...Fått någon info när den är klar Aurum? Hur fasen kan det ta sånn tid....
Nej, inte mer än standardsvaret 5-6 veckor...
Nej, inte mer än standardsvaret 5-6 veckor...
Det har faktiskt inte hänt så mycket då jag är väldigt rädd om mina dinkor, men för några dagar sedan när jag skulle ta på Grand Seikon i soffan efter att ha haft den där liggandes då jag hade diskat så råkade fanskapet glida av handleden innan jag hann spänna fast den och hamnade rakt på min Iphone4 som också låg i soffan (dock inget högt fall), - tursamt kom den inte med plexit nedåt... Den fick inga repor och fungerade som vanligt runt -1 sek per dygn som innan fallet efter kontroll av den.
Iphonen klarade sig oskadd den också! som man brukar säga... - trä mot trä..Viken cliffhanger
Måste få veta hur det gick med AjFånen?![]()
Har en knäpp kollega, när jag satt försjunken i telefon, vänster arm utsträckt utom synhåll.. då drar han fram paketet och lägger det tillrätta på min klocka. Tur det var en vattentät klocka så den gick att tvätta ordentligt.