Hell No! Chrisse jobbar som tros-sniffare på Kapp-Ahl i Flempan. Jag är för fan indianhövding. Chef över a tribe of a thousand souls, typ. Hästar och getter oräknade...Är du kollega med JoberMan ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hell No! Chrisse jobbar som tros-sniffare på Kapp-Ahl i Flempan. Jag är för fan indianhövding. Chef över a tribe of a thousand souls, typ. Hästar och getter oräknade...Är du kollega med JoberMan ?
Välte ned min Avenger Skyland från ca 1.6m höjd rakt ned i ett klinkersgolv. Landade rakt på kronografåterställaren som stannade intryckt. Blev en tusing fattigare men klockfanskapet köttar på enl rutin![]()
Nej, inte mer än standardsvaret 5-6 veckor...
Hell No! Chrisse jobbar som tros-sniffare på Kapp-Ahl i Flempan. Jag är för fan indianhövding. Chef över a tribe of a thousand souls, typ. Hästar och getter oräknade...
Vad hände med den? Måste de återskapa hela klockan eller är det service?