bag
Silver
Liknar min Jowissa fast min är silver... Vad har du satt för modul i?Gammel-led med ny modul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Liknar min Jowissa fast min är silver... Vad har du satt för modul i?Gammel-led med ny modul
Hur denna kunde veta att det är skottår, det begriper inte jag. Kalendern går bara till 1999 om inte jag minns fel?! 4:an kan ju betyda vad som helst.
Det skulle ju förklara saken, inga av mina andra äldre digitalare klarade av det. De visade 30:e imorse allihopa.Har för mig att fyran betyder att det är skottår (år 4).
Liknar min Jowissa fast min är silver... Vad har du satt för modul i?
Armatron modul?
Seiko 0624 5009 ”Lemon face” 1975.
Här kommer några jag samlat på ett tag. Citizen "Soundwich" D031. Inbyggd FM/AM radio, utöver tid (och datum). Riktigt fet. Man pluggar in batteriet (den längst till vänster) på vänster sida av klockan, och sätter in hörlurar på utsidan av karossen på batteriet. Funkar prima än idag.
Länken matchar inte boetten tycker jag...Casio A1000 får inviga söndagsmorgonen.
Testar A1000D på brunt läder.
Den till vänster fick jag av min pappa, som köpte den i slutet av 1970-talet. Tyvärr kastade jag den när batteriet tog slut runt 1990. Hur dum får man vara!Seiko 0634 5009, 0634 5001