Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Viss skillnadPrecis som terroristen, man märker knappt att man har den på sig va?![]()
Jag tycker ju Kingen ser mer terror ut än terroristen alltså!Viss skillnad![]()
![]()
![]()
Ett tips.. Prova INTE en GX-56 (Om du inte är beredd på att inse att du villhöver ha en du oxå)Precis som terroristen, man märker knappt att man har den på sig va?![]()
Eller en GXW 56Ett tips.. Prova INTE en GX-56 (Om du inte är beredd på att inse att du villhöver ha en du oxå)![]()
Ett tips.. Prova INTE en GX-56 (Om du inte är beredd på att inse att du villhöver ha en du oxå)![]()
Bilder?Eller en GXW 56![]()
Skillnaden är att W har Multiband 6Bilder?
Visa!
Ok....fast jag vet ju inte hur GX-56 ser ut heller.Skillnaden är att W har Multiband 6
Automatisk tidssynkning
Likadan skillnaden är bara att W är uppdaterad version med Multiband 6Ok....fast jag vet ju inte hur GX-56 ser ut heller.![]()
De brinner inte så bra som etanol....tur Du hade nån klocka sen tidigare då!
Grymt coolTog och gjorde mig en grön terrorist i sjuksängenKanske skulle gjort den röd istället?
![]()
Tackar!!Grymt cool
Fasen också då krya på dej, har bacillerna hittat till dej trodde du va helt isolerad ute i vildmarken bland björnar o vargar
Jag tippar på rabies eller fågelinfluensa.Tackar!!
Haha! Jag det kan ju vara björnfrossa eller vargpest jag åkt på kanske![]()
Den gröna sitter på idag med får vi se om den blir röd eller lila idag kanske?
![]()
Björnfeber ligger nära till hands också... Svårt att säga över internet såhärJag tippar på rabies eller fågelinfluensa.
Inte för att jag tror att det är rätt band till den klockan, men jag har ett ton med 18 mm svart krokodil. Tryckt läder då. Inte äkta krokodil.Sitter och snörvlar vid köksbordet som får tjänstgöra som hemmakontor idag. Tror fasen att plastremmen är bäst till den här klockan ändå av de jag haft hemma och kunnat testa.. dags att handla på sig fler 18mm med andra ord
![]()
Ja, du ligger i riskzonen för att gå för långt!Ooooops…
![]()
Jag menar då oops för antal steg idag![]()
![]()
Har du lagt i Racingväxeln?Hämtar spån i stan![]()