Även; vi har ju redan bestämt att det är Citizen ana-digis med TÅGtema som gäller. Tåg är tuff-tuff-tufft
![Nerd face :nerd: 🤓](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f913.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade gått fint till en stormtrooper med!Tycker min 5500C skulle matcha en Resistance-uniform.
![]()
Den lyser utan att blända när man sitter på porslinstronen och myser.Men lyser den i mörkret? #ingamonsterundersängen?
Löste skottdetektion ut?Den lyser utan att blända när man sitter på porslinstronen och myser.
![]()
Tror inte min modell har så avancerade funktioner?Löste skottdetektion ut?
Om broder @hepanter kan låta bli någon av dem, då har han karaktär må jag säga...Lite roliga va dom allt
![]()
Vintage 1980s Men's JOHN DEERE Maximizer Combines Digital LCD Watch, Flex Band | eBay
Watch is in excellent working condition overall. Watch shows minor wear from handling, but appears unworn. Watch has a new battery installed and works great. See photos for details. Band begins expanding at 6.5" wrist size.www.ebay.com
![]()
John Deere Digital Watch Works Well | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for John Deere Digital Watch Works Well at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
![]()
Vintage John Deere Men's Novelty LCD Wristwatch - Read | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Vintage John Deere Men's Novelty LCD Wristwatch - Read at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Men visst har han väl en Massey Ferguson med?Om broder @hepanter kan låta bli någon av dem, då har han karaktär må jag säga...
Lite roliga va dom allt
![]()
Vintage 1980s Men's JOHN DEERE Maximizer Combines Digital LCD Watch, Flex Band | eBay
Watch is in excellent working condition overall. Watch shows minor wear from handling, but appears unworn. Watch has a new battery installed and works great. See photos for details. Band begins expanding at 6.5" wrist size.www.ebay.com
![]()
John Deere Digital Watch Works Well | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for John Deere Digital Watch Works Well at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
![]()
Vintage John Deere Men's Novelty LCD Wristwatch - Read | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Vintage John Deere Men's Novelty LCD Wristwatch - Read at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Om broder @hepanter kan låta bli någon av dem, då har han karaktär må jag säga...
Vet inte va jag ska säga är målösMen visst har han väl en Massey Ferguson med?
![]()
MASSEY FERGUSON TRACTOR VINTAGE MECHANICAL DIGITAL QUALITY WRIST WATCH ANALOG | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for MASSEY FERGUSON TRACTOR VINTAGE MECHANICAL DIGITAL QUALITY WRIST WATCH ANALOG at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Kan man säga att du bor på Djurgården?Djurflytt![]()
Nej han är ju bonde inte apa.Kan man säga att du bor på Djurgården?![]()
...tur Du hade nån klocka sen tidigare då!Zalando var billigt men det gick inte snabbt.
![]()
![]()
Den är ju som den är, jättestor. Tyckte dock att den ”äldre” jag hade med inburet band var väldigt bekväm. Sen hade jag ju helst haft den i lite större än square men design gick före för egen del och där är kingen så bra!Klocka 1 av 3 i bytesaffären.
"King"
![]()
![]()