bag
Silver
Legenden äntrar den legendariska tråden.Till salu
Möjligtvis till salu, alternativt intresseradav ett byte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Legenden äntrar den legendariska tråden.Till salu
Ålarens? Månne en skånsk legend?Legenden äntrar den legendariska tråden.
Fullt logiskt. Nästan allt...Ålarens? Månne en skånsk legend?
Till salu
Fick hem den precis, men när det blir dags att sälja så kan jag höra av mig.
Den där va ju bara för läcker!!Nytt in! Endast en digital av tio nya, så här är den. De övriga är ryssar med, men mekaniska samt (minst) en quartz.
En fungerande Elektronika 5, CCCP!
Lite annorlunda än flertalet andra jag sett, med räfflad boett. Tavlan är inte del av glaset som på andra, utan sitter fast i urverket.
Hade problem med att den inte fungerade alls först, men med lite aluminiumfolie under batterina så gick den igång!
Lyckades ställa tiden, har dock problem med knapparna, så datum/dag får jag kolla på senare...
Grattis för bövelen och så hoppas vi framtiden bjuder på nåt spännande...Jaha. Kåken såld.
Firar med tiramisu.
Nice!!!min hälsar välkommen!Nytt in! Endast en digital av tio nya, så här är den. De övriga är ryssar med, men mekaniska samt (minst) en quartz.
En fungerande Elektronika 5, CCCP!
Lite annorlunda än flertalet andra jag sett, med räfflad boett. Tavlan är inte del av glaset som på andra, utan sitter fast i urverket.
Hade problem med att den inte fungerade alls först, men med lite aluminiumfolie under batterina så gick den igång!
Lyckades ställa tiden, har dock problem med knapparna, så datum/dag får jag kolla på senare...
Min är inte stämplad utan bara blankt lock.Den där va ju bara för läcker!!
Är baklocket stansat med Sovjetunionens statliga kvalitetsmärke?
Ok, det blev visserligen en annan Vostok emellan men nu så. Jag väljer mellan dessa två för imorgon....Väldigt trevlig låda
Jag röstar för 420 på brunt bund - det är ju ändå formellt senhöst och bundsäsong nu
Å fanken!!Min är inte stämplad utan bara blankt lock.
Lurar ju på en resa till Japan kan vi ju säga! Kankse köpa nån klocka... vem vetGrattis för bövelen och så hoppas vi framtiden bjuder på nåt spännande...
Den där va ju bara för läcker!!
Är baklocket stansat med Sovjetunionens statliga kvalitetsmärke?
What? Fick du sekunda varor? Från Ryssland? Skandal!Tack! Nix, bara blankt baklock tyvärr!
Fantastiskt. Jag borde kanske prova det där med elchocker själv?Go morron vänner!igår skrämde jag liv i min gamla digitalare som varit med om mycket,bland annat legat ute i snödriva en vinter efter att bandstift gått av och tjänat troget under sena tonår!batteribyte efter 32 år och den skuttar igång!det ni!!ha en fin dag!
Underbar!! Både historia och klocka!!Go morron vänner!igår skrämde jag liv i min gamla digitalare som varit med om mycket,bland annat legat ute i snödriva en vinter efter att bandstift gått av och tjänat troget under sena tonår!batteribyte efter 32 år och den skuttar igång!det ni!!ha en fin dag!
Fantastiskt. Jag borde kanske prova det där med elchocker själv?
Ett bilbatteri och en krokodilklämma i varje bröstvårta borde väl ruska om lite?
God morgon oavsett!
Jädrar så nice!!Precis hämtat ut ett fickur
Precis hämtat ut ett fickur
Som sagt, läcker färg på lcd och jäkla fin klocka!!Nytt här med, två paket in idag, men bara en digitalare (en liten Luch-alarmklocka och en annan plastig ryss samt lite skräp som följde med på köpet i det andra paketet).
Tack @Highvalley för att du släppte den, jag gillar displayfärgen
Timex Atlantis 100