Mitt favoritvatten ju![]()
![]()
När det är långkalsongspremiär så ska terroristen på. Så är det sedan gammalt.
Känner herr @roosterman igen vattnet?
Ett par bilder från samma ställe men tidigare i somras..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mitt favoritvatten ju![]()
![]()
När det är långkalsongspremiär så ska terroristen på. Så är det sedan gammalt.
Känner herr @roosterman igen vattnet?
Har du en Saab Toppola??Mitt favoritvatten juFasen vet om jag inte oxå kan gissa vilken väg bilens nos pekar åt
![]()
![]()
Grymt!! Jag har bilen men inte själva Toppolan
Braehus och visingsöfärjan? Eller är jag helt ute och cyklar?Mitt favoritvatten juFasen vet om jag inte oxå kan gissa vilken väg bilens nos pekar åt
![]()
![]()
Till plantagen alltså. Vad trodde ni?5 i 10. Då hänger de rutinerade på låset.
![]()
19....Har @roosterman en Saab...![]()

Det är Du och pensionärerna då....Till plantagen alltså. Vad trodde ni?![]()
![]()
Visingsö färjan korrekt.Braehus och visingsöfärjan? Eller är jag helt ute och cyklar?
Är det de borgen som ligger längs E4an norr om Gränna?Visingsö färjan korrekt.
Dock inte Braehus utan Visingsborgs slott![]()
Braehus ligger vid E4an och den på bil ute på Visingsö, i hamnenÄr det de borgen som ligger längs E4an norr om Gränna?
Då va jag isf i rätt landade. Va på Visingsö för drygt 20 år och kände igen lite iaf..Braehus ligger vid E4an och den på bil ute på Visingsö, i hamnen![]()
Rövballe! Coolt!!!
Jag är där heletin och känner knappt igen mig ändå.Då va jag isf i rätt landade. Va på Visingsö för drygt 20 år och kände igen lite iaf..
Rönäsvägen i östlig riktning eller "Rönsavägen" i folkmun.Mitt favoritvatten juFasen vet om jag inte oxå kan gissa vilken väg bilens nos pekar åt
![]()
![]()
Har du något museum nånstans eller?
Man har ju några med vinterdäck och några med sommardäck så behöver man aldrig bytaDe har ju pratats om när @roosterman ska ställa om tiden på sina g-shocks och byta batterier...
Tanken slog mig.... Skifta däck på alla 19 Saabar och hålla dom igång![]()
Hmmmm.... isf kan man ha en klocklåda med sommarklockor och en med vinterklockor! Då behöver man inte ställa om dem.... Smart tänkt!Man har ju några med vinterdäck och några med sommardäck så behöver man aldrig byta![]()