Vostok
Guld
Jaa! Har inte ni andra det alltså??Hmmmm.... isf kan man ha en klocklåda med sommarklockor och en med vinterklockor! Då behöver man inte ställa om dem.... Smart tänkt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaa! Har inte ni andra det alltså??Hmmmm.... isf kan man ha en klocklåda med sommarklockor och en med vinterklockor! Då behöver man inte ställa om dem.... Smart tänkt!
Äsch, kör en till bild
![]()
Som sagt... Seikosunday!Ytterligare en digitalare återupplivad
![]()
Gäller att man är en ombytlig person helt enkelt.De har ju pratats om när @roosterman ska ställa om tiden på sina g-shocks och byta batterier...
Tanken slog mig.... Skifta däck på alla 19 Saabar och hålla dom igång![]()
Seiko är lite av ett mysterium i min samling. En GS och nån dykare känns ju som man borde ha. Men, istället har jag en Skyliner i reparationskön och även en Lord Marvel 36 000. Lurade på en GS men... GS affären när den väl var het, gick i stöpet. Skylinern är en av de snyggare aningen dressiga klockorna Seiko gjort om man frågar mig. Stilig och subtil. Borde få fingret ur... hö-hö... och fixa till dem.Som sagt... Seikosunday!
Ja, vad skall man säga. Det är alldeles för ont om stolar i damklädesaffärerna.Dricker kaffe medan sambon tittar på skor
![]()
Ja, vad skall man säga. Det är alldeles för ont om stolar i damklädesaffärerna.
Väckte min andra Timex Data-Link till liv med ett nytt batteri
![]()
Nu tar vi en liten kvällsandakt och väljer klocka för morgondagen.
![]()
![]()
Något förslag?
Väldigt trevlig lådaNu tar vi en liten kvällsandakt och väljer klocka för morgondagen.
![]()
![]()
Något förslag?
GivetvisHehe, skall jag visa alla mina så ni får komma med förslag?![]()
Fackmässigt uppradat!Nu tar vi en liten kvällsandakt och väljer klocka för morgondagen.
![]()
![]()
Något förslag?
DET FINNS EN BRUNSTKALENDER!!! VAR KÖPER MAN DEN???Morning
![]()
![]()
Hur många kvinnor har du egentligen?DET FINNS EN BRUNSTKALENDER!!! VAR KÖPER MAN DEN???
He he he. Jag har varit militär, först yrkes för länge sedan, sen reservofficer rätt länge, men nu är jag en helt vanlig civilist.Ordning och reda, struktur och raka led. Är Du militär eller ingenjör mr. @Delgada ....?![]()
Coolt passade länken utan justering efter alla dessa år?Väckte min andra Timex Data-Link till liv med ett nytt batteri
![]()
Klämmer in en klockbild först innan jag svarar... får ju tänka efter en stund... hö-hö...Hur många kvinnor har du egentligen?![]()
Alltså jag går ju igång på sjuka saker... Flyttar ju isär så skall man in i tinderträsket är nog en sån kalender bra att haHur många kvinnor har du egentligen?![]()
Nja jag fick justera lite faktisktCoolt passade länken utan justering efter alla dessa år?
Möjligtvis till salu, alternativt intresseradav ett byte?Idag har man nöjet att sitta på en tråkig konferens hela dagen
![]()