Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart man vill ha coola klockor, men det där knepet har jag inte provat.Hittar inte mina digitalare... va fan har jag lagt dem? Kör en arkivbild medan jag letar!![]()
Var hittade du den? I frysen, bakom glassen ?Hittade till slut en Casio....![]()
Nej, inte där... Här va den!Var hittade du den? I frysen, bakom glassen ?
Observera att det va bara den första bilden jag älskade... Den andra va mindre trevligBytt däck precis till dubb på morgonen blev de att ratta John Deere o 3,20 m vikplog
![]()
![]()
Nej, inte där... Här va den!![]()
![]()
Du kanske ska ge dig själv en klocklåda i adventspresent?Fast nu har jag bytt. Hittade Arnie i godisskåpet!![]()
![]()
Hur spännande är det?Du kanske ska ge dig själv en klocklåda i adventspresent?![]()
Du kan ju "glömma" lite sprit i klocklådan då.Hur spännande är det?![]()
En vodka-martini-winder då kanske?Du kan ju "glömma" lite sprit i klocklådan då.![]()
Hmmm... Nu snackar vi!Du kan ju "glömma" lite sprit i klocklådan då.![]()
En vodka-martini-winder då kanske?
![]()
Ebony Cigar Humidor, Bar & Watch Winder
Freestanding ebony cigar humidor, bar & watch winder, designed by Massimo de Munari. Multifunctional cabinet including 16 watch winders, humidor & spirits. Handmade in Italy. Price: $65,580 Availability: Made to order Country of origin: Italy Material: Ebony Designer: Massimo de Munari To...www.collectioni.com
Kul att du hittat till denna tråden ocksåBrasa och anadigi
![]()
Gillar du inte Audi V6 quattro 190 hkObservera att det va bara den första bilden jag älskade... Den andra va mindre trevlig![]()
Har absolut inget emot AudiGillar du inte Audi V6 quattro 190 hkeller är de de vita möglet du syftar på...
Först plogning 04:30 så folk kommer till jobben. Sen mjölke livet är hårt nu
![]()
![]()
Det där riset petar du väl undan med balgripen?Tack för trösten![]()
![]()
![]()
Näe de fick bli Husqvarna 242Xp rätt långa Aspar som stog nere i brantenDet där riset petar du väl undan med balgripen?
Näe de fick bli Husqvarna 242Xp rätt långa Aspar som stog nere i branten![]()