Tyvärr inte mina träd. Har ansvaret för att trafiken ska kunna flyta på en vägsamfälld väg.Mer ved o elda![]()
Fika nu efter ha skottat snö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr inte mina träd. Har ansvaret för att trafiken ska kunna flyta på en vägsamfälld väg.Mer ved o elda![]()
Bra märke, bra stad.Näe de fick bli Husqvarna 242Xp rätt långa Aspar som stog nere i branten![]()
Har en sån här...Har du något museum nånstans eller?
Fö är SAAB 9000 skitfula.
Men 99 turbo (900?) hade varit najs.
![]()
99 combi coupeHar en sån här...
![]()
Men eh.. då kan väl träden också råka bli "samfällda"?Tyvärr inte mina träd. Har ansvaret för att trafiken ska kunna flyta på en vägsamfälld väg.
Fika nu efter ha skottat snö![]()
Några vänliga ord piggar ju alltid upp. Jag blev tex jätteroad just nu.Tack för trösten![]()
![]()
![]()
Medelst turbo dessutom99 combi coupeDom där kan det inte finnas många av??
Grannen alltså min farbror hade en sån blå när jag va liten.. grymt coola. Han hade den som utsmyckning i trädgården sen i ca 30 årHar en sån här...
![]()
Skäms lite för att erkänna att jag hjälpt en kompis att rensa en sådan på allt som gick att få loss en gång i världenMedelst turbo dessutom![]()
Jäklar!! Jag tyckte min gamla Saab 900I från -85 med 5000mil på mätaren och den har alltid stått i garage så den är helt utan rost va lite ovanlig men din va ju en helt annan liga!! Grymt cool!!Medelst turbo dessutom![]()
900i är bra skit! Du har ju för fasen en riktig klenod i din ägo!Jäklar!! Jag tyckte min gamla Saab 900I från -85 med 5000mil på mätaren och den har alltid stått i garage så den är helt utan rost va lite ovanlig men din va ju en helt annan liga!! Grymt cool!!![]()
Vi vill se bild bara du får med en digitalklocka i bilden också900i är bra skit! Du har ju för fasen en riktig klenod i din ägo!
Med bara 5000mil dessutom.. Galet fränt!
Det är lite bucklor på passageraredörren för tanten jag köpte den av kom på att hon inte skulle köra något mer efter att hon repade ner dörrenVi vill se bild bara du får med en digitalklocka i bilden också![]()
Väldigt analog klocka i domDet är lite bucklor på passageraredörren för tanten jag köpte den av kom på att hon inte skulle köra något mer efter att hon repade ner dörren
Tror fanken inte det finns en digital klocka i den? Kan minnas fel??
![]()
![]()
Men eh.. då kan väl träden också råka bli "samfällda"?![]()
Hm. Farsan hade en röd -99. Den fick heta "tomaten" efter att farsan lackat om den. Med en roller...Väldigt analog klocka i dom
Samma Azurblåa som min -84![]()
Jäsingen. Två dagisfröknar som polerat den med nypudrade barnrumpor i en hel vecka eller?Har en till vinröd fyrhjuling
Som ju oxå behövde en matchad G...![]()
![]()
...och kom ihåg att...Några vänliga ord piggar ju alltid upp. Jag blev tex jätteroad just nu.
![]()
Denna traktorn har de restaurerat och hängt in en Scania V8 diesel i.... BRUM!Det är lite bucklor på passageraredörren för tanten jag köpte den av kom på att hon inte skulle köra något mer efter att hon repade ner dörren
Tror fanken inte det finns en digital klocka i den? Kan minnas fel??
![]()
![]()
Har en till vinröd fyrhjuling![]()
Som ju oxå behövde en matchad G...![]()
![]()
Tack!
Saknar doften av SAAB de har en speciell doft fasen nu låter man psychoTack!Ja den står fint uppställd i mitt garaget sen några år tillbaks. kanske dags att börja använda den istället då den är fri från skatt
![]()
Vilken trevlig klocka .välkommen hitLängesedan man fick vara här![]()
![]()
![]()