Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt mycket vitmögel.Jobbar hemifrån idag, tittar ut genom fönstret och upptäcker att byn verkar ha försvunnit under natten
Udda sak.Längesedan man fick vara här
Och jag tycker vi fått otroligt lite jämfört med hur det brukar vara den här årstiden Fast det kommer ju mera så skottning är inplanerad senareSjukt mycket vitmögel.
Vilken trevlig klocka .välkommen hit
Tack, en kul liten sak. Vill minnas att jag fick den i ett byte med @VintageJesusUdda sak.
Stämmer bra det, riktigt ball digitalare!Tack, en kul liten sak. Vill minnas att jag fick den i ett byte med @VintageJesus
Ett rakt byte om jag minns rätt, men glömt vad du fick med dig hem, har du ngt minne av det?Stämmer bra det, riktigt ball digitalare!
En Hamtun om jag inte missminner migEtt rakt byte om jag minns rätt, men glömt vad du fick med dig hem, har du ngt minne av det?
Det stämmer! Kul dinka även den, men kunde inte ens avläsa tiden med läsglasögonEn Hamtun om jag inte missminner mig
Väl fångat! Tyder på en god intellektuell spänst.Var det ingen digitalare som tog till vara på tillfället för en stund sen?
Men vilken tur du har! Hittar en G-shock liggande i snön på din lunchpromenad.Lunch promenad....
Jo tack. Bra att hjärnan har spänst då man tankemässigt ofta får leva på hoppet.Väl fångat! Tyder på en god intellektuell spänst.
Ny chans ikväll oxå ju 221122221122Väl fångat! Tyder på en god intellektuell spänst.
INGA TVÅNGSTANKAR. INGA TVÅNGSTANKAR. INGA TVÅNGSTANKAR.Ny chans ikväll oxå ju 221122221122
Hur ska man kunna fota när man sover då ?INGA TVÅNGSTANKAR. INGA TVÅNGSTANKAR. INGA TVÅNGSTANKAR.
Ställ om klockan så kan du fota nuHur ska man kunna fota när man sover då ?
Posta gärna innan oxå gör högsta trovärdighetStäll om klockan så kan du fota nu
Posta gärna innan oxå gör högsta trovärdighet
Ordspråket att vara före sin tidPosta gärna innan oxå gör högsta trovärdighet
Godkänd både digitala siffror och piiip
Nu har den anlänt.