Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Själv hade jag varit stolt över 1000m på en timma - eller öhtNär jag förr i tiden "simmade" brukade jag kalla det 1000m livräddning....
Tog 30min för en bra simmare men 1 timme för mig![]()
Kanske inte kosher, men helt klart punk - och sånt blir man ju glad avVar tvungen att ha bund på terroristen. Inte helt kosher med gummiband och bund-platta i läder (lånad av citizendykaren).
Men det får duga som instegsmodell tills jag hittar nåt bra.
Och så lite kaffe på samhällstjänsten.
![]()
Annars då...Ursäktar min frånvaro med en gif.
Annars då?
![]()
Underbart att någon plockar upp min sjukt långsökta referenshumor.Annars då...
Punkigt. Ja tack!Kanske inte kosher, men helt klart punk - och sånt blir man ju glad av![]()
När jag förr i tiden "simmade" brukade jag kalla det 1000m livräddning....
Tog 30min för en bra simmare men 1 timme för mig.
Själv hade jag varit förvånad om jag varit i vattnet levande en timme. Vi talar om han som åket till kanarieholmarna en vecka och varken badar i havet eller poolen.Själv hade jag varit stolt över 1000m på en timma - eller öht![]()
Och jag blev idiotförklarad av lokalbefolkningen i Spanjackien för att jag badade i poolen nu i november när vi var därSjälv hade jag varit förvånad om jag varit i vattnet levande en timme. Vi talar om han som åket till kanarieholmarna en vecka och varken badar i havet eller poolen.
![]()
![]()
![]()
Det är väl inte helt långt från hur jag brukar göra heller om sanningen ska framSjälv hade jag varit förvånad om jag varit i vattnet levande en timme. Vi talar om han som åket till kanarieholmarna en vecka och varken badar i havet eller poolen.
![]()
![]()
![]()
Eheeermm... jag föredrar att kalla dem "icke avslutade projekt"...
Du hade kunnat lägga några av dina misslyckade projekt där med, precis till höger om isärplockad![]()
Coolaste F91 på forumet? Jäklar va den blev stöddig nuGodmorgon digitalare.
![]()
Jag gillar att sekundvisaren matchar kallingarnaRåkade hitta nästa inköp för @hepanter . Inte så digital men jag tror nog att han kan fastna för den ändå?![]()
![]()
Seriöst vem för för sig att detta säljer?![]()
Jag gillar att sekundvisaren matchar kallingarna
Är ni säker på att sek visaren inte har fastnat i klockan 3 läget, testolägetSe, han blev allt lite sugen...
Har du snö hos dig? Tyckte du sa att det aldrig snöade där nere?Mög. Vitmög.
![]()
Senast igår stod jag och glodde på gräset! Lurade på att ta ett varv och dra upp maskrosor. Men nu syns ju inte möget för allt... mög.Har du snö hos dig? Tyckte du sa att det aldrig snöade där nere?Själv har jag precis klippt klart gräset och ska ta ett kvällsdopp i sjön nu
![]()