Utvisaren
Diamant
Det är som med klockor. Man når en punkt när man slutar räkna dem och börjar väga istället.Band räknar man väl ändå inte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är som med klockor. Man når en punkt när man slutar räkna dem och börjar väga istället.Band räknar man väl ändå inte?
Ah, the Master of mushrooms...Another day in paradise,
![]()
Tänkte samma sak men blev lätt besviken när jag kollade bankkontot.Måndag förmiddag och då behöver jag stora siffror....![]()
![]()
Tänkte samma sak men blev lätt besviken när jag kollade bankkontot.![]()
Nja visst korrigerar de.Vägrar banken dig också förmögenhetskorrigerande behandling?
Kroppsbygger här med... typ...Utför muskelutbyggnadsaktiviteter,
![]()
Går det ens?Band räknar man väl ändå inte?
Vinter är bulksäsong, det är käntKroppsbygger här med... typ...![]()
Vinter är bulksäsong, det är känt![]()
Du ska inte tro det blir sommar så länge det finns bulle kvar i fimbulvintern.Ständig vinter här då...
Kasta in lite glögg så kör vi full bulle ända fram till jul.Du ska inte tro det blir sommar så länge det finns bulle kvar i fimbulvintern.
15 minus. Är det inte dags att flytta?-15 men vinden gjorde att det kändes kallare när jag gick till jobbet! God luciamorgon på er!
![]()
Ska bli kallare imorgon så vi får se om jag börjar packa då15 minus. Är det inte dags att flytta?![]()
Så det är du som snor mina kilon?Vinter är bulksäsong, det är känt![]()
Tror jag gjorde ett försök i rysstråden, hela köksbordet täckt typ.Går det ens?![]()
Det är lite mer komplicerat än så men om du PM:ar ditt nummer så kan jag faxa en PowerPointSå det är du som snor mina kilon?
Eller är det så intermittent fasta funkar?![]()
Jag har inga sådana moderniteter tyvärr aktar mig för 5G. Går det att skicka via personsökare eller kanske brevduva?Det är lite mer komplicerat än så men om du PM:ar ditt nummer så kan jag faxa en PowerPoint![]()
Det har jag full respekt förJag har inga sådana moderniteter tyvärr aktar mig för 5G. Går det att skicka via personsökare eller kanske brevduva?
Frän! Är det lysmassa i de orangea markeringarna?Nu kom den! Höll på att glömma den ute i kylanjäklar känns ju gedigen! Lite tyngd i den. Nytt band förväntat imorgon. Riktigt nöjd än så länge
![]()
Endast på visarna!Frän! Är det lysmassa i de orangea markeringarna?