Den gör sig inte så bra på nato, kör på länkTitan och allt vilket lyx. Vad tycker du om den på nato? Borde man fixa det eller ta länken istället?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den gör sig inte så bra på nato, kör på länkTitan och allt vilket lyx. Vad tycker du om den på nato? Borde man fixa det eller ta länken istället?
Denna hade jag i 17år och det var min första "fina" klocka. Såld sedan ett halvår och lite saknad. Men samtidigt har jag nu flera klockor jag hellre behåller och tja affektionsvörde till trots, det är ju bara en klocka....![]()
Samma sak hände mig haha. Föräldrarna tyckte det var helt sinnesjukt att jag sparat så mycket till EN klocka. Men jag inbillade mig själv och givetvis sedan dom också att det kommer vara den enda klockan jag någonsin kommer behöva ha. Det var ju rätt i sig, men det är skillnad på vad man behöver och vad man vill ha. Så fler klockor har det blivit...Som så många andra va det Omega SMP.
Blå, automatisk och svinigt ball.
”Nu behöver jag aldrig mer köpa en klocka” tänkte jag. Det gick ju sådär.
Har många fina minnen med den jäkeln. Fick möjlighet att pröva en igen för ett tag sen och blev lite sugen...
Kul! Några bilder?Den är kvar - en Tudor Prince oysterdate. Köpt 1990 på Douglas Krook i Lund. Den får hänga med
Hade någon som låg och skramlade i telefonen. Gillar den verkligen, men tycker att den med sina 34mm känns lite liten numera.Kul! Några bilder?
Fin! Linnetavlan är riktigt trevlig.Hade någon som låg och skramlade i telefonen. Gillar den verkligen, men tycker att den med sina 34mm känns lite liten numera.
![]()