• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Din nästa Panna? Tråden om jakten!

Vad var det som fick dig att sälja 372 till fördel för en 44? Sug på nytt eller något annat?

Tack för länken! Nu var frågan varför han sålt 372 till förmån för 44 mm bettarini. Men jämförelsen i tråden är bra. Har läst den tidigare!

Hmm nästa klocka på listan blir nog en till omega planet ocean 😃 tycker om den modellen.
Har en nyare orange just nu 👌

Suget efter en sub. börjar ta över igen, varför går jag in här? Jag skulle ju köpa ett annat klockmärke men nu torska man igen :)
kööööp! (Inte denna, men sub 😛)
IMG_6004.jpeg

Efter en medelålderskris såldes 422:an och nu är suget efter en Panna olidlig. 422:an som jag fick äran att ärva av @Caravelle33 har fått fötter sedan ett tag tillbaka. Kan inte låta bli 1950 case och det vackra glaset m sandwich tavla. Ni kunniga, her ni förslag på något nummer av samma typ? Tänker bredda alternativen denna gång om det ens är möjligt. Gärna i samma prisklass så vi inte spårar ur till en Fiddy!

Efter en medelålderskris såldes 422:an och nu är suget efter en Panna olidlig. 422:an som jag fick äran att ärva av @Caravelle33 har fått fötter sedan ett tag tillbaka. Kan inte låta bli 1950 case och det vackra glaset m sandwich tavla. Ni kunniga, her ni förslag på något nummer av samma typ? Tänker bredda alternativen denna gång om det ens är möjligt. Gärna i samma prisklass så vi inte spårar ur till en Fiddy!
Det finns en PAM 351 på uret vintage som ser nice ut

Sen så säljer @Norrland en 372 som får mitt sparkonto att gömma sig i ett hörn.. (ser ut som tavlan är skadad på en bild men jag tror det bara är en tråd som fastnat på glaset för den är inte där på dom andra bilderna)

Sen så säljer @Norrland en 372 som får mitt sparkonto att gömma sig i ett hörn.. (ser ut som tavlan är skadad på en bild men jag tror det bara är en tråd som fastnat på glaset för den är inte där på dom andra bilderna)
Finns inga skador, tror det är ett hårstrå… ÖPPNA sparkontot! Mkt roligare med en klocka på armen än siffror på en skärm 😎

Jag vet en 372 som är till salu 😉

Har fått en litet sug efter panna igen. Nya PAM03312 lockar. Något slimmad mot sin föregångare. Någon som testat eller hittat video där de går igenom denna modell?

Tillbaka
Topp