• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Din Rolex Daytona - Bilder

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Min 116520 från 2014 nånstans över Sverige.

image.jpg
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Även om det är emot vad jag tycker, så går det faktiskt att avlägsna datum förstoringsglaset (aceton + vasst stämjärn eller ännu bättre hos AD verkstad).
Jag har provat att ta bort en vårta med en tändare och en smal kniv. Hade jag haft en stormtändare hade den lossnat på ett nafs! Kanske inte för alla men det funkar:D
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Även om det är emot vad jag tycker, så går det faktiskt att avlägsna datum förstoringsglaset (aceton + vasst stämjärn eller ännu bättre hos AD verkstad).
Jo jag vet men hade inte velat förstöra originalskick. Hade isf köpt ett separatglas. Får se vad som trillar in. Klockbudgeten är under uppbyggnad igen efter den här månadens köp. :)
 

kay75

Omega
måste erkänna att Daytona är bland top 3 på dom snyggaste klockorna genom tiderna enligt mig. aldrig ägt en men en dag EN DAG!
 
Topp