Min 116520 från 2014 nånstans över Sverige.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Skorna används bara när jag ska låtsas vara coolSjukt snyggt, och skorna du bär ser galna ut!![]()
Sjukt snygg kombo!!!
Den ser lite platt ut tycker jag![]()
Den var fin...vilken tavla är detta?Kul att denna tråd vaknat till liv igen, fantastisk modell som inte kan hyllas nog!
![]()
Hur kunde jag sälja minEn till bild
![]()
Man blir ju glad av den där klockan
Bra sugen på en sån panda men tycker inte förstoringsbubblan passar inDaytonor MED datum!
![]()
![]()
![]()
Även om det är emot vad jag tycker, så går det faktiskt att avlägsna datum förstoringsglaset (aceton + vasst stämjärn eller ännu bättre hos AD verkstad).Bra sugen på en sån panda men tycker inte förstoringsbubblan passar in
Jag har provat att ta bort en vårta med en tändare och en smal kniv. Hade jag haft en stormtändare hade den lossnat på ett nafs! Kanske inte för alla men det funkarÄven om det är emot vad jag tycker, så går det faktiskt att avlägsna datum förstoringsglaset (aceton + vasst stämjärn eller ännu bättre hos AD verkstad).
Jo jag vet men hade inte velat förstöra originalskick. Hade isf köpt ett separatglas. Får se vad som trillar in. Klockbudgeten är under uppbyggnad igen efter den här månadens köp.Även om det är emot vad jag tycker, så går det faktiskt att avlägsna datum förstoringsglaset (aceton + vasst stämjärn eller ännu bättre hos AD verkstad).
Älskar den tavlan!
Kallas "Beach", kommer från en vitguldsmodell.Älskar den tavlan!
Får man fråga vad tavlan kostar? Stentavla?![]()
Riktigt tu...lätt?16518.
![]()
Riktigt tu...lätt?
Posta i tråden tunna klockor istället!
Plattfisken! Så snygg.Kan äntligen stoltsera med med den äkta varan!
Inkommen igår!
![]()
Fast och andra sidan så var inte denna så j... dum heller!
![]()