• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DIR

Sålt en klocka till Daniel som är lätt att ha att göra med, super trevlig. Verkligen en GG! Gör gärna fler affärer med honom i framtiden :)

Rekommenderas!

• Like
Reactions: DIR
Köpt Rolex tillbehör av @DIR på distans.
Trevlig och smidig affär.
100% GG

• Like
Gjort ett byte med en mindre slant emellan i 25k-klassen på distans med @DIR. Trevlig och mycket tydlig kommunikation, proffsigt rakt igenom. Skulle gärna göra fler affärer med herrn.

• Like
Köpt en Tudor BB58 av @DIR på distans.
Allt var helt enligt beskrivning och riktigt bra förpackat + snabb leverans.
Trevlig kille som via telefon dubbelkollade min adress så att allt skulle gå smidigt, vilket det också gjorde.
En riktig GG som jag gärna gör fler affärer med i framtiden.

• Like
Köpt en Tudor BB58 av @DIR på distans. Världsklass från början till slut. Snabb och bra kommunikation, smidigt kring betalning, klockan skickades så fort det var möjligt. Klockan var packad med stor omsorg, mycket bubbelplast för att hålla allt på plats. Som bonus fick man ett par trevlig sms när klockan packades, en härlig personlig touch. :)

100% GG!

• Like
Köpt en Omega F2F av @DIR och kan bara instämma med tidigare köpare. Snabb och smidig affär och dessutom väldigt trevligt snack . Min första, men absolut inte den sista affären med honom. 100% GG och en passionerad KS:are! Rekommenderas!

• Like
Köpte en Omega FOIS av @DIR. Gick mycket på tidigare referenser av säljaren då detta är min första lite finare klocka. Ångrar inte det en sekund!
Riktigt trevlig person och verkligen mån om att man skall bli nöjd med hela affären :) och lägg till en trevlig pratstund och gott kaffe på det!

Rekommenderar Daniel varmt och gör gärna fler affärer med honom i framtiden!

• Like
Köpte en Omega på distans av @DIR. Under hela affären har Daniel varit trevlig och snabb med att svara på meddelanden och skicka klockan. Har absolut inget att klaga på. Klockan paketerades varsamt med bubbelplast och Daniel höll mig ständigt uppdaterad i genom hela processen. Väldigt nöjd med affären och hoppas på fler i framtiden. 100% GG i min bok!

• Like
Köpt en Omega F2F av @DIR . Allt helt kanon, klocka i kanonskick & svintrevlig säljare! Rekommenderas verkligen & hoppas på fler affärer framgent :)

• Like
Genomfört ett byte på distans med eminente @DIR
Suveränt hanterat, perfekt packat och allt som utlovat!
110% GG i min bok, handla med förtroende 😍

• Like
Sålt Rolex på distans till @DIR och har enbart goda ord att nämna om personen och affären i sig. Ett glatt och positivt bemötande från första stund. Gör gärna affär igen! 110% GG 😃

• Like
Sålde två klockor till @DIR . Efter lite strul med Postnord anlände klockorna en månad sent.
Har enbart gott att säga om denna hedersman som var trevlig och hjälpsam trots allt strul med postnord.
110% Good Guy!

• Like
Köpte Tudor på distans från @DIR , inga konstigheter. Snabbt skickad, mycket välpackad och helt enligt beskrivning. Trevlig dessutom! 100% gg!

• Like
Tillbaka
Topp