• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DIR

Oliver

Cartier
2-Faktor
Sålde Rolex sportstål till Daniel, inga konstigheter bara trevligheter. Superbra dialog och väldigt trevligt bemötande. Snabb och smidig betalning. 100% GG.
 
  • Like
Reactions: DIR

DRW

Panerai
2-Faktor
Köpte en Tudor av Daniel och det var inga konstigheter alls, en snabb och smidig affär.
Gör mer än gärna affär igen. 100% GG
 
  • Like
Reactions: DIR

LS

Panerai
2-Faktor
Sålt klocka på distans till @DIR . Blixtsnabb betalning och bra kommunikation genom hela köpet. Good guy 👍
 
  • Like
Reactions: DIR

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Bytt klockor med @DIR, med en slant åt mitt håll. Mycket trevlig och smidig affär på alla sätt, gör gärna fler affärer i framtiden! 100% GG🙂
 
  • Like
Reactions: DIR

B Wooster

Panerai
2-Faktor
Köpte GS av @DIR.
Genomgående proffsig hantering, snabb och trevlig kommunikation. Klocka minst i utlovat skick. Bara att rekommendera.

/B
 
  • Like
Reactions: DIR

Keppe

Omega
2-Faktor
Köpt en klocka på distans av @DIR
Proffsigt skött, grymt fin kommunikation och klockan kom väldigt fint och säkert förpackat.
Kort och gott en fantastiskt fin och smidig affär.
Bara en massa + för denna säljare som jag rekommenderar varmt.

/Keppe
 
  • Like
Reactions: DIR

RJE

Omega
2-Faktor
Efter att återigen köpt en klocka av @DIR så kan jag inget annat säga än att jag ser fram emot nästa köp 😀
 
  • Like
Reactions: DIR

NiklasM

Omega
2-Faktor
Köpte en sportrolex av @DIR idag och är otroligt nöjd. Affären gjordes F2F över en kaffe och Daniel är väldigt trevlig, kommunikativ och enbart bra att ha och göra med. Gott snack och fantastisk affär. Rekommenderas till 110% som GG och skulle utan tvekan göra fler affärer med honom. 👍
 
  • Like
Reactions: DIR

Risto85

Cartier
2-Faktor
Gjort en bytesaffär f2f med @DIR
Otroligt trevlig person och affären kunde inte ha gått snabbare eller smidigare, och han åkte till och med en liten omväg för att det skulle underlätta för min del 😃

100% goodguy och jag gör mer än gärna affärer igen om möjligheten ges!
 
  • Like
Reactions: DIR

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en Cartier av @DIR på distans. Vi fick tyvärr inte ihop en F2F denna gången men det hoppas jag på till nästa affär, för detta har varit en rakt igenom trevlig upplevelse med gött tjöt, snabb och smidig affär utan krusiduller.
Helt perfekt rakt igenom alltså - givetvis sällar jag mig i hyllningskören om DIR som en riktig Goodguy.
 
  • Like
Reactions: DIR

Floffen

Panerai
Köpt klocka på distans. Allt enligt beskrivning, mycket väl förpackat och skickades snabbt som ögat. Goodguy!
 
  • Like
Reactions: DIR

KattenBaloo

Cartier
2-Faktor
DIR var super snabb och hjälpsam när jag sålde en Rolex 126711CHNR.
En riktig klockälskare med extra vurm för Omega!

100% good guy!
 
  • Like
Reactions: DIR

ajvar

Rolex
2-Faktor
Gjorde en f2f bytesaffär med @DIR och det var ett mycket trevligt bemötande samt genomförande. Kan bara starkt rekommendera!
100% GG :)
 
  • Like
Reactions: DIR

Earwitness

Omega
2-Faktor
Köpte en Breitling Endurance f2f av @DIR . Supersmidigt och allt enligt beskrivning. 100% GG och kommer garanterat att göra fler affärer framåt :)
 
  • Like
Reactions: DIR
Topp