• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DIR

DIR

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Hej på er!
Skriv gärna ett omdöme om ni har gjort affärer med mig :)
 
Senast ändrad:

Isak25

Omega
Gjorde affär med Daniel på en Rolex sub no-date.
En hedersman som mötte upp halvvägs och delade med sig av sina kunskaper över en kopp kaffe.
100% GG som jag gärna gör affär med igen.
Tack.
 
  • Like
Reactions: DIR

Lordkare

Omega
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär i 60" området med @DIR. Ett väldigt trevligt möte i Alingsås (där ingen av oss bor men det passade bra att ses där), med denna kunniga, ärliga hedersman.
Vi har haft flera kontakter efter detta då vi utbytt erfarenheter. Detta kommer säkert att fortsätta. 100% GG!
 
  • Like
Reactions: DIR

Lordkare

Omega
2-Faktor
Självklart skulle jag träffa @DIR denna trevliga forummedlem igen. Nu för att sälja en klocka i 65-70-klassen till honom. Som vanligt trevligt möte gott kaffe och hembakt kladdkaka. Det blir fler möten med denna Good-Guy!
 
  • Like
Reactions: DIR

Levin

Breitling
Köpte en Omega Seamaster av @DIR. Finns inget negativt alls att säga om Daniel. 100% GG som är ärlig och otroligt kunnig! Rekommenderas varmt!!
 
  • Like
Reactions: DIR

-RI-

Patek
2-Faktor
Gjorde ett smidigt byte i den övre prisklassen med denna mycket trevliga herre. Inga som helst konstigheter. Skulle inte tveka på fler affärer i framtiden, goodguy!
 
  • Like
Reactions: DIR

Lordkare

Omega
2-Faktor
Återigen möttes våra vägar i klockriket. Det känns oerhört tryggt att göra affärer med @DIR Kunnig, ärlig och dessutom väldigt trevlig.
Denna gång sågs vi F2F i Vårgårda Rasta och han köpte av mig i 35" kronors-nivån. Kärt återseende som lär bli fler.
Behöver jag säga att han är 100% GG?
 
  • Like
Reactions: DIR
C

Coach

Guest
Sålde en Tudor till herrn ifråga.
En mycket trevlig och sympatisk person som jag tveklöst skulle göra fler affärer med.
100 % goodguy i min bok :)
 
  • Like
Reactions: DIR

Lordkare

Omega
2-Faktor
Ännu en gång klockaffär med @DIR . Han hälsade på hemma hos mig och gjorde affär i 35” nivån. Ingen tvekan från nåt håll. Allt funkar! 100% GG ännu en gång.
Lord Kåre
 
  • Like
Reactions: DIR

Rolexmaster

Omega
Friends Of KS
Köpte en del Rolex tillbehör av Daniel på distans och måste säga att jag är sjukt nöjd med bemötandet och tillbehören jag köpt. Trevligt med en KS medlem som håller hög standard och kvalite. Bara plus. Ser fram emot att göra fler affärer med Daniel om tillfälle ges.


Stefan
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: DIR

Zozoo

Rolex
Gjorde en F2F affär med @DIR
Alltid lika trevligt att träffas över en lunch när man byter klocka.
Rekommenderas verkligen varmt... Då syftar jag inte på Sushin vi åt :)
 
  • Like
Reactions: DIR

Slazenger7

Breitling
Köpte en SMP av @DIR F2F. Gick hur bra som helst. Fantastiskt trevlig man som gav många bra råd. 100% GG som jag gärna gör fler affärer med i framtiden.
 
  • Like
Reactions: DIR

Sebastard

Vacheron
Gjort en otroligt smidig affär på distans med denna mycket trevliga säljare. Allt var tipptopp och enligt beskrivning. Kan verkligen rekommenderas. Stora GG tummen upp!
 
  • Like
Reactions: DIR

Samson32

Cartier
2-Faktor
Idag träffade jag @DIR f2f för att köpa klocka. Efter några koppar kaffe och väldigt intressant snack om klockor med denna kunniga herre så slutade det med att jag köpte 2 och sålde 1😊 100% GG som jag verkligen vill göra fler affärer med i framtiden.
 
  • Like
Reactions: DIR

GeraldG

Breitling
Köpte en superfin Marinemaster av DIR på distans. Hur trevligt som helst, och blixtsnabb leverans. Skön snubbe!
 
  • Like
Reactions: DIR

Stoffe-Sebbe

Rolex
2-Faktor
Köpt en Sjöö Sandström av herrn, mycket smidigt och riktigt trevligt samtal. Rekommenderas och en 100% GG i min bok.
 
  • Like
Reactions: DIR

Slazenger7

Breitling
Sålt tillbaka en klocka till @DIR som jag tidigare köpt av honom. Lika trevligt den här gången, kommer med största sannolikhet göra fler affärer i framtiden. 100% GG.
 
  • Like
Reactions: DIR

laketwig

Patek
2-Faktor
Förmedlat en klocka till denna mycket sympatiska köpare. Blixtsnabb komunikation, trevlig dialog och pengar på kontot snabbare än du hinner säga Swish ... ;)
Rekommenderas och givetvis 100% Good Guy!
 
  • Like
Reactions: DIR
Topp