Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var speciell om inte annat! Jag tycker den ser cool ut, gillar det runda datumfönstret! Finns det länk till klockan istället för läder?!
En riktig polare är ärlig innan han får öl i sig, därför är jag ärlig redan nu, fast jag har iofs några öl i mig.Tilläggas bör är att den växer hela tiden och att @jakob.dala anser att den är ful.. Då har han ändå ätit och druckit gratis med hela familjen sedan klockan fyra, han måste väl vara ganska ärlig..
Nja...inte mitt kopp te. Luggarna ser ganska långa ut i förhållande till din handled. Men bildvinkeln kanske lurar ögat. Men huvudsaken är ju att du själv gillar den!![]()
Som enda klocka..näe.!! Men som en frisk fläkt i din samling.. Cool! Men helt ärligt.. Den skulle varit orange!![]()
Det är allt som räknas!Efter att ha talat med vänner och familj så är jag uppenbarligen ensam om att älska de.. Hursomhelst så tycker jag den är svinkool!
Det är allt som räknas!
Antar att den växer, framförallt irl. Oftast är de sakerna som växer på en som blir true löve.Visst är det så, den är en blandning mellan AP ROO gul och en 60-tals Daytona. De som virrar är så..... Dumma....
Gult isofrane?som jag sade i torsdags: isofrane och du är hemma x2000