• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djur och klockor.

Mr.Chang

Audemars
2BED2287-643A-497B-996D-18AA3280ABEC.jpeg
De bara sover och sover.
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Din katthonas färg kallas för sköldpaddsfärgad. Bara honor som får den färgkombon, den röda färgen är själva paddfärgen, din hona är till och med sköldpaddsfärgad med vitt.
Paddor brukar ha ett mer eget sätt än andra katter!
(Vi tar det i rätt tråd)
Kul det visste jag inte om. Roligt att du kunde se att vår Kattis (genialt namn va?) är hona. Hon är den mjukaste, mest sociala och trevliga vi eller någon av våra bekanta har träffat på, verkligen en unik och underbar katt. Följer ofta med på hundpromenaderna. Tre år gammal och rätt liten. Numera steriliserad men fick ungar som ettåring. När hon hade ungar hämtade hon levande möss för att lära ungarna jakt. Hon är den bästa jägaren vi stött på och kan komma med tre eller flera sorkar på en dag. Grannarna med stall och hästar är överlyckliga då hon på ett halvår rensade deras sorkbestånd som varit problematiskt.
Barnen kan bära och gosa med henne hur som utan att hon fäller ut klorna :)

59B66EF9-3E1E-4DC9-BC4E-4ED25DCAF7C3.jpeg
538EF6A9-3369-4CE7-98D0-288ED5CD5849.jpeg
DF2998AE-1077-47A3-922C-D362D36AAFAB.jpeg
 
Senast ändrad:

laketwig

Patek
2-Faktor
Fattar fortfarande inte varför lådor är en sådan kattmagnet. Mina båda Britter slogs om att få ligga i den här. Tella vann men nu har hon äntligen gått så Ebbe kan få lite kvalitetstid i den ... ;)
IWC A 2018-02-23 (Ebbe i låda).jpg


Edit: Min favoritbild på katt i låda förtjänar en repris ... :)
Ebbe på låda.jpg
 
Topp