• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djur och klockor.

Henke303

Cartier
IMG_6180.JPG
 

UNO

Panerai
image.jpeg
Man kan aldrig få nog av kattbilder :)
IMG_6214.JPG
Du har helt rätt!
Jag vaknade för en stund sedan(klockan är halv fyra på natten) och kunde inte motstå att gå in i rummet där katten ligger och halvsover.
Bif vy från soffan, i detta mörker halvsover katten med full koll på mig, hennes mörkerseende är skillnaden.
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
OT :
Hittade denna stackars lilla fjäderunge häromdagen som ramlat ner från sitt bo. Kunde inte flyga än.
Enligt rekommendationer på nätet skulle man ev flytta ungen så att den inte blir mosad av trafikanter, vilket jag gjorde, men hur stor chans är det att lillen klarar sig? Det stryker omkring katter i området har jag sett.
Föräldrarna ropade på ungen och den kvittrade tillbaka.
Försökte hitta boet men det var stört omöjligt, så jag lade den i skuggan i närheten av platsen där han hittades.
Bajsade på min hand gjorde den också.

fågelunge.jpg
 

Oli

Omega
2-Faktor
OT :
Hittade denna stackars lilla fjäderunge häromdagen som ramlat ner från sitt bo. Kunde inte flyga än.
Enligt rekommendationer på nätet skulle man ev flytta ungen så att den inte blir mosad av trafikanter, vilket jag gjorde, men hur stor chans är det att lillen klarar sig? Det stryker omkring katter i området har jag sett.
Föräldrarna ropade på ungen och den kvittrade tillbaka.
Försökte hitta boet men det var stört omöjligt, så jag lade den i skuggan i närheten av platsen där han hittades.
Bajsade på min hand gjorde den också.

fågelunge.jpg
Dom brukar bajsa i ens hand faktiskt. Tror det är deras sätt att säga tack ;)
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Så här såg det ut hemma hos oss i går kväll. Vi hämtade en 20mån tik (i Biabedden) från vår uppfödare, vår 12 årige kille samt nya katten sedan ett halvår tillbaka, tre år gammal. Älskar Goldens, tiken har aldrig träffat en katt medans katten är van vid hundar. Inga problem alls.

IMG_3204.JPG
IMG_3205.JPG
IMG_3208.JPG
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Så här såg det ut hemma hos oss i går kväll. Vi hämtade en 20mån tik (i Biabedden) från vår uppfödare, vår 12 årige kille samt nya katten sedan ett halvår tillbaka, tre år gammal. Älskar Goldens, tiken har aldrig träffat en katt medans katten är van vid hundar. Inga problem alls.

IMG_3204.JPG
IMG_3205.JPG
IMG_3208.JPG

Fantastisk bild. Det är så najs att få se katter och hundar komma bra överens :)
 
Topp