• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Varför är det nästan bara Stockholmslag nästan oavsett sport som är mer fokuserade på hat än kärlek inom sporten? Jag hör inte andra lagens fans sjunga hat-ramsor.

Varför är det nästan bara Stockholmslag nästan oavsett sport som är mer fokuserade på hat än kärlek inom sporten? Jag hör inte andra lagens fans sjunga hat-ramsor.
Det har sitt ursprung i en Stockholmsrivalitet som är svår för övriga att förstå.
Som tur är handlar bara en mindre del av ramsorna och sångerna om nid mot motståndare snarare än att stötta sitt eget lag, så det där med "mer fokuserade på hat än kärlek" får stå för dig..

För att de andra lagen bara undrar om andra sidan är klar?

Hur många procent av kvällens ramsor har varit hat tycker du?

IMG_2753.JPG

Hur kan Reideborn få börja igen.. måste vara för Skellefteå bytte målvakt. Hade velat se Eriksson och hans slutspelsrutin i mål

Tillbaka
Topp