Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har sitt ursprung i en Stockholmsrivalitet som är svår för övriga att förstå.Varför är det nästan bara Stockholmslag nästan oavsett sport som är mer fokuserade på hat än kärlek inom sporten? Jag hör inte andra lagens fans sjunga hat-ramsor.
För att de andra lagen bara undrar om andra sidan är klar?Varför är det nästan bara Stockholmslag nästan oavsett sport som är mer fokuserade på hat än kärlek inom sporten? Jag hör inte andra lagens fans sjunga hat-ramsor.
Varför är det nästan bara Stockholmslag nästan oavsett sport som är mer fokuserade på hat än kärlek inom sporten? Jag hör inte andra lagens fans sjunga hat-ramsor.
Seriöst... går man in på Östersunds-Posten så står det bara om DIF matchen... har dom inget annat att skriva om där uppe.
Precis, nu får öfk och deras skygglappade journalister sluta älta om saken och gå fucking jävla vidare. De har 29 omgångar till att bölaSeriöst... går man in på Östersunds-Posten så står det bara om DIF matchen... har dom inget annat att skriva om där uppe.
Det var väl väntat men inte mindre tråkigt för det.Jahapp, tomt![]()
Lite som en gammal hund, man vet hur det slutar men man vill alltid ha mer tidDet var väl väntat men inte mindre tråkigt för det.
Den där jumbotronen skojar man inte bort alltsåKom igen DIF!
![]()
Det tror jag absolutLär bli Jocke i mål på lördag.
Deras intro och jumbotron var utanför denna värld. Så ballDen där jumbotronen skojar man inte bort alltså
Deras intro och jumbotron var utanför denna värld. Så ball
Surt idag, men nu har vi invaggat dom i säkerhet så nu blir det fyra raka vinster till DIF.
Muntrades som vanligt upp vid rödljuset i morse. Tänker alltid på dig @Alberget4a
![]()
Måtte denna Oris bära med sig en seger på Hovet idag!! Alltid oavsett!!!Laddar upp inför DIF-helgen med en hundpromenad. Till matchen åker dock den obesegrade Orisen på.
![]()
Jodå, den levererade idag igen. Riktigt skön seger. Typ 10 sekunder innan 1-0 sa jag till min dotter att det skulle bli mål då det skulle vara typiskt för ett klent powerplay...Måtte denna Oris bära med sig en seger på Hovet idag!! Alltid oavsett!!!
Mycket bra!! Kan vi räkna med att du åker till Skellefteå på måndag?Jodå, den levererade idag igen. Riktigt skön seger. Typ 10 sekunder innan 1-0 sa jag till min dotter att det skulle bli mål då det skulle vara typiskt för ett klent powerplay...
På't i morgon igen.
![]()
Tyvärr, men kan låna ut klockan.Mycket bra!! Kan vi räkna med att du åker till Skellefteå på måndag?![]()